Belki de; Geçecek bu saat, Atacağım bu fikri de üzerimden Kurtaracak beni, yorgun ölüler! Ve yarınlar… Denizin dibindeki mercan kadar Temiz olacak! ------------------------------
Sormayın!
Bin dert ötesinde ben Can candan bezgin Yarım yamalak kalmış, Çamura bulanmış Bozuk notalar eşliğinde kâfiyelenmiş Bir hikâye.
Arap saçı da ne ola Nasıl derler? ‘Bir değnek ki; iki ucu…’
Çıkmaz baharın, doğmaz günündeyim. Hırpalanmış kalbim Biraz dertte miyim neyim?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN DE VUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN DE VUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
--------- Güzel bir serzeniş. Şu anda bende öyleyim. Elimde bir doktor raporu . Sevdiklerimin gözü yaşlı ben b.........m (Afedersiniz.) Ayrıca yorumunuza teşekkür ederim.
Ne duruyorsunuz? Utanmayın! Vurun o halde. Bir suç ki! Ne çözülür, ne sövülür, ne dövülür. Tek kelime, tek hece, aşk!
Bazan bu sitede kendi şiirlerime bakarak şiir yazmanın amaçları mı değişti yoksa biz kunduracılar sitesinde kokmuş kösele artığı mı kaldık diye şüphelenmeye başladığım çok olmuştur.
Şimdi bu şirin şairenin yazdığı ne için yazıldığı belli olan serbest şiiri görünce içten içe nasıl sevindiğimi kimseye söylemeyeceğim.Demekki genç nesil içinde de benim gibi düşünenler varmış diye...Yoksa bu aralar bırak şiir yazmayı , şairliğimden hatta aldığım bunca eğitimden dahi kuşkulanır hale düşmüştüm.
Aferin şirin şaire beni çok rahatlattın. Oh ki ne oh.Şiir anlaşılmak için, ahenk ve duyguları ifade etmekiçin de yazılırmış. Demek ki illaki mısraları birleştirince gazete yazıları olamayacak şekilde şiir yazanlar da varmış hala... Oh bee...
Nasıl derler?
‘Bir değnek ki; iki ucu…’
Çıkmaz baharın, doğmaz günündeyim.
Çarmıhlarda gerilmiş kalbim
Biraz dertte miyim neyim
---------
Güzel bir serzeniş. Şu anda bende öyleyim. Elimde bir doktor raporu . Sevdiklerimin gözü yaşlı ben b.........m (Afedersiniz.)
Ayrıca yorumunuza teşekkür ederim.