(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Merhem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Merhem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk için yaratıldı, yer ve gök, cümle âlem, Bulunmaz aşktan gayrı, dertlere deva merhem, Er-geç bir gün muhakkak irtihal varsa madem, Aşk olsun sebebimiz olacaksa nihayet. ************** AŞKIN SIRRINA SIRCA YAKLAŞIM BAŞARILAR DAİMİ OLSUN İNŞ.
Bilmezler, bilemezler, aşk ehlinin sırrını, Bu yolda bir olmazsan, vuslat haramdır elbet. Anlarlar hele olsun, bugünün bir yarını, Görülür ki âşığa, yârdan gayrısı gurbet.
Aşkına kılınacak iki rekatlık namaz, Kan ile alınmazsa abdestin kabul olmaz, Dalından koparılsa bile âşıklar solmaz, Âşık için yârine can sunması ibâdet.
Kâh sürülür, dövülür, kâh dertlere salınır, Kıymetleri bilinmez, köle diye satılır, Sanma derdi yâr olan, bu dertlere alınır, Ne de hoştur âşığa, böylesi bir âkıbet.
Kimi zaman yakılır, kimi zaman haşlanır, Bilmez aşktan nasibsiz, nâr âşıkları tanır, Ateş âşıktan korkar, âşık hârdan hoşlanır, Cenennem dahi değil, âşıklara musibet.
Âşkın ehli bilir ki, bu yol pek tehlikeli, Ayak yalın bu yolda ve yollar hep dikenli, Kimler bu yolun ehli, böyle olurmuş belli, Belâdan uzak kalmak, âşık için felaket.
Bir âh etmez bir vakit, dilini doğrasalar, Bir lütuf bilir âşık, başını koparsalar, Cümle halkın önünde acımadan assalar, Şükreder âşık olan, bilir bu asıl nimet.
Aşk için yaratıldı, yer ve gök, cümle âlem, Bulunmaz aşktan gayrı, dertlere deva merhem, Er-geç bir gün muhakkak irtihal varsa madem, Aşk olsun sebebimiz olacaksa nihayet.
Değilmiy di Mevlanayı üzen kendi sakileriydi Şemsi kıskandılar da ölüm emrini verdiler Anlayamadılar MevlanAyı ne şemsi, bilmediler Mevlanalar ve şemslerin ruhlarını öldüremez kimse.....
Aşk için yaratıldı, yer ve gök, cümle âlem, Bulunmaz aşktan gayrı, dertlere deva merhem, Er-geç bir gün muhakkak irtihal varsa madem, Aşk olsun sebebimiz olacaksa nihayet
nice güzel aşklar sizinle olsun harika şiir kutlarım sizi
Aşk için yaratıldı, yer ve gök, cümle âlem, Bulunmaz aşktan gayrı, dertlere deva merhem, Er-geç bir gün muhakkak irtihal varsa madem, Aşk olsun sebebimiz olacaksa nihayet
Dünyanın merkezi sevgidir..sevgi üzerine yaratılmıştır dünya..Sevgililer sevgilisinin hürmetine..
sevgi saçan kalemin daim olsun kardeşim...muhabbetle kal..
Bir âh etmez bir vakit, dilini doğrasalar, Bir lütuf bilir âşık, başını koparsalar, Cümle halkın önünde acımadan assalar, Şükreder âşık olan, bilir bu asıl nimet.