Kent ormanlarının s/özel karmaşasında Sen yalnızlık satıyordun Ben ise yalnızlık dergahında Bir mürit Kapandığım mabetimde Gize bilenmiş Köşesi sancılı yükü ağır hayat bilmecesinde Ben(siz)liğim de Kendimi yitiriyordum…
Dolaştın ayak uçlarımda Tökezlendiğimde tutmak için Yüreğimden Ellerin ilişti önce göz bebeklerime Kader tutuyordu Parmak uçlarında a(ş)k, bir leke Şefkat asılmıştı Dudak kenarlarındaki kıvrımlara Bir nehir gibi akmak istiyordum Geçerken Gözlerinden..
Su boğar Ateş yakarmış Yangın yeri idi oysa mahşer evi yüreğin Nehirlerinden alev akan…
Bütün yağmurlar bitmiş Yeniden çöl olmaya hazır topraklarım Dikeni yakan Çiçeği acıtan Mevsimsiz güle dönmeye çoktan razı aşk Yeter ki fırtınlardan Arta kalan rüzgarın uğrasın Yoluma… Kokun gelsin içinde Bir kum tanesine yüklensin hayalin Her acıdığında Sen kaçmış ol gözlerime…
Ben aşk dergahında bir mürit Sen yönünde Döngülerde Yüzüm sevdandan yana bakar Gecem g/ün yağmalarında, yokluğuna Ulandıkça dualarım yorgun, yamalı bir bohçada kırk düğümlü,kırk sızıya iğnelenmiş...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜRiT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜRiT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşka çelenk gönderilmemesi önemle rica olunur, onun yerine sevginizi sadakasız ve içten dağıtın yeter... tebrikler, yarın umut olsun hepimize, maviler yüreğinize...
Ben aşk dergahında bir mürit Sen yönünde Döngüler de Yüzüm sevdandan yana bakar Gecem g/ün yağmalarında, yokluğuna Ulandıkça dualarım yorgun, yamalı bir bohçada kırk düğümlü,kırk sızıya iğnelenmiş...
yüreğine sağlık şaire.. geceme serinlik geceme güzellik verdi şiirin.. saygıyla..
Ben aşk dergahında bir mürit Sen yönünde Döngüler de Yüzüm sevdandan yana bakar Gecem g/ün yağmalarında, yokluğuna Ulandıkça dualarım yorgun, yamalı bir bohçada kırk düğümlü,kırk sızıya iğnelenmiş...
Şairem Gönül haneniz kırbir oda her pencerden bakarsınız duyguya