(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yin _ yang şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yin _ yang şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeni üyeyim. Ankara buluşmalarınızın resimlerini gördüm. Bayağa aktifsiniz, şiirleriniz de olağanüstü. Bir nezaket ziyaretine geldik. Yüreğinize sağlık, tşklr.
...şimdi sen belki şaşıracaksın...yorumumu şiirle yapmayacağım hüzzam...çünkü okudukça dengemi kaybediyorum...dengemi tam bulduğumda gelip bir daha yazacağım şair...
yaşamak öylece bir ying bir yang düzenin içinde her iyinin dışında kabuk bağlı içine kötülük tersi durum için beyazdır nokta aklanmış duvak ile sunulmuş birbirine
bu yüzden olsa sonraki izdüşümü kavgalar kanlar Kimbilir bu kurguyu yazanlar da bu kadar vahşice olacağını ummamışlardı... bütün kabahat elma da veya incir yaprağında değil....
bu çok tatlı bir şiirdi ve ancak hüzzamca yazılabilirdi... saygılar efendim... derin cümlelerden derin manalar çıkarmak daima okuyana aittir... eyvallah...
İnsanın ezeli ve ebedi zıtlıkları biri diğeine muhtaç iki adem kadın ve erkek her ikisinin de muhtaç olduğu bir diğeri yaşama ,sevdaya dair güzel bir çalışma sağlıcakla kalınız
okudum deminden...bugünlük bu kadar şimdilik ara...sonrasında kaldığım yerden devam edeceğim...şiir seni okumak çok güzel.....saygılarımla....