dile düşen ağıt ağır aksak yürütür zamanı ayrılığın ardından…
düştükçe gözlerine akşamın alacası gün söner ay kırılır / kayar yıldızlar ve uzar geceler saçların avuçlarında yüzün… yangın yeri ayrılığın teninden sızan her damla lâv…
kırıldıkça ve karıştıkça toprağa her bir zerren toprağın neminde küf cansız bedenler fidanlığı her mezar
...ve dönüşü olmayan yolculuğun son yolcusudur yaşayan her can…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sin ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sin ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üç defa ağır ağır ağır,sindire sindire sindir okudum okudum okudum kan ağlayan dizeleri çökerken hüznü üstüme bende fidanlığa gideceğim günün anımsadım...ne güzeldi hüzünlü şiir...
Ardına baksan da , önüne baksan da her yol ayrılığa çıkar;fakat karşında hep o gül yüzlü yar... Güzel betimlenmiş ayrlık dizeleri.Saygıyla kutlarım seçkinizi...
ayaklarım gözlerime bağlı ağzıma sığdıramadığım yüreğimde büyürdü bundan sonrası şükürdü eğildim hayata değil yaradana Kucaklıyordu tüm haşmetiyle ismimi aldı isimsiz kaldım insan küçük olduğunu bazen bilmek ister derin ışık tüm değerleri çeker
bir hüzmeden yol bulmalı içinde kayıp ardında izler bırakmalı
ardımızdakiler mermerlere bakarken bizler acaba onları görüyor olacakmıyız? ismin yazıldığı mermer soğuk üstündeki güller ıslak olsa ne yazar var sayki görmüyorsam istemem teferruat masrafa gerek yok mermer,gül hatım parası falan... yazdım bu şiiri kafamın bir yerine.... yüreğinize sağlık şiir dostu...
"düştükçe gözlerine akşamın alacası gün söner ay kırılır / kayar yıldızlar ve uzar geceler saçların avuçlarında yüzün… yangın yeri ayrılığın teninden sızan her damla lâv…"