(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Duymak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Duymak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bedenine SUSMUŞ MISRA YI BEDENİNİE GÖMMEK DEMEK KALBİNİZDE BU AŞKI ÖLÜMSÜZLEŞTİR MEK DEMEKTİR. KUTLARIM DUYARLI YÜREĞİNİZDEN ÇIKAN BU GÜZEL ŞİİRİ.SELAMLAR.
*** Zaman, bizi, hep potasına alıp eritmiş ve yok etmiştir. Bu yok ediş kimilerini daha yaşarken geçmiş zamanda, kimilerini şimdiki zamanda, kimilerini de gelecek zamanda gerçekleştirmiştir. Ancak Yunus gibi, Karacaoğlan gibi vs. mısralarıyla hala yaşayan zamana direnenler var. Dileğim sizinde susmuş mısralarınızı zamanın bedenine gömenlerden olmanız. Çünkü zamana gömülenler, ölmüş olsa bile ölmüyorlar. Saygı ve sevgilerimle...
bedenine ************* ruhumu sancılarımı hüznümü hatta sevgimin boyutunu bile çözemeyeceksin gönlünün kulağı sağır duyamazsın duymanı da be,kleyen yok bir şaiirin içinde böyle kıyametler koppar her daim duymak gerek...
kısa ama çok uzun manalı bir şiirdi aldım payıma düşeni ve yaktım hüzünle bir sigara daha... saygılar şairim..
Bu şiir değil aforizma.da....! Şaşkınlığım hala üzerimde...İçimden pazarlıklı olmak istemiyorum.. Derin anlamını çözeceğim velakin ertelesem mi! diye düşünüyorum... Çünkü hala kafam basmadı ; öz niyetimi söylesem mi ! yoksa şekerleme mi ikram etsem ŞAİRE diye düşünüyorum.. en iyisi vaziyeti idare etmek.....USTA harika olmuş yaaa! ellerin ,yüreğin dert görmesin emi..
BEN DE BU SÖZLERE İMZAMI ATIYORUM.