(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sefer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sefer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşünmek var olmak, varda var olmak, Düşünmek esâsen, varda yok olmak, Düşünmek aslında, hâliyle olmak, Düşüne düşüne ben buna vardım. " Düşünmek varda var olmaktır bence, Düşünmek yok olmak eseasen sence, Sarılmak,darılmak ölmeden önce, En sonunda varı bulur efendim" Tebrikler,selam ve sevgiler.
Arayan mı bulur gizliyi yoksa, Yoksa bulanlar mı arar bilhassa, Bu işler karışık, neyse hülâsa, Ben O’na düşüne düşüne vardım.
Düşünmek var olmak, varda var olmak, Düşünmek esâsen, varda yok olmak, Düşünmek aslında, hâliyle olmak, Düşüne düşüne ben buna vardım. ***************Tebrikler düşünen beyinlere DÜŞÜNCE ÜZERİNE GÜZEL DÜŞÜNMÜŞSÜNÜZ
BİR SAATLİK DÜŞÜNCE BİR YILLIK NAFİLE İBADETTEN HAYIRLIDIR SAYGILAR
Düşünmek bizi diğer canlılardan üstün kılan vasfımızdır gel görki düşünerek aşağıların aşağısınada inebiliyoruz dilinze yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun
Düşünmek var olmak, varda var olmak, Düşünmek esâsen, varda yok olmak, Düşünmek aslında, hâliyle olmak, Düşüne düşüne ben buna vardım. ============ İnsanı diğer canlılardan ayıran en büyük özellik DÜŞÜNMESİ.Düşündüğünü hayata geçirmesi.. Tebrikler Değerli Şair Dost ..
Düşüne düşüne ben O’na vardım.
Düşünmek, insanı ayıran en büyük fark .
Gönülden kutluyorum.
Muhabbetle.