(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PALAVRA .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PALAVRA .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tüm gidişleri yaktım şiirin üstüne.. Dönüşe kadar ruhum teneşirde..
Bu çok güzel anlatımı, kısacık mısralara sığdırılan koskocaman dünyayı görmemek ve kutlamamak mümkün mü? Sizi ve anlatımınızı yürekten kutlarım. Sevgilerimle...
"Tüm gidişleri yaktım şiirin üstüne.. Dönüşe kadar ruhum teneşirde.."
ve son buldu endişeler, gidişinle başladı korkularım sonu mutlu biten masallar palavra, çocuk değil yüreğim git, kime anlatırsan anlat hikayemi inananlar çok ol(ma)sada..
Bizi bu şiirlerden kim koruyacak peki? Masal tadında susuşlar kaldı, gitti resim bile. Şiir hakkında? Ay ışığnda kuru bir çeşme gibi kaldım. Aktığım, coştuğum yılların rüyasında kaldım. Habibe ve Şiir. Selamla.
Çok kaliteli bir şiir...Şiire kalite uygun düşermi?..Biraz karadenizlilik var serde,ben yaptım oldu.Nefis diyeceğim,sıradan sayacaklar.Demedim;kaliteli bir şiir.Vuruldum...Selam,saygı...
hyazici58 tarafından 10/14/2008 2:13:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sandık oluyorken çıplak yanlarıma
Yıkanırım kaldırımın tozunda
Sözümün toprağıysa ıslak hâlâ .
ölüm bile güzel şairin dilinde..karanlığımın kenarına sızan ince bir ışık huzmesi gibi..
saygılarımla