Önce yağmur damlalarıyla düşerdi Gülün solan yaprakları yere Toprak nefes almaz Gülden diye göğsüne bastırırdı. Gök kusar öfkesini hasetten Rüzgâr vuslatı hep ertelerdi.
Ve sonra Eylül biter kasımlara hazırlanırdı mevsim Kucağımda bir sürü yetim ekimler Yorgun ellerim Hasrete döker dallarını Göçlere hazır sevdalar yüzünden Yüreğimi göçmen kuşlara benzetirdi.
Ve dönmeyeceğini bile bile Vuslatına gübrelerdi baharı.
Nasılsa karlar yağardı kışın pencerelere Ansızın serçeler üşüşürdü pervazın kenarlarına Göçmeyen kuşları vardı hayatın Eski şarkıları kovalayıp radyonun Kısa dalgasında istasyon arar, Baharla birlikte umudu belkiye gömerdi.
Dirilirdi yeniden, toprağa atılan tohum Yaprağa susayan ağaç Bulanık akardı suyu derenin Mısır tarlasına inerdi kuşlar Işıklar yanardı viran evlerinde sokağın Kadınlar sabah çapaya gider Akşam vakti erkekler kahveden eve döner Hayat sıradanlığında akar giderdi.
Ve ben dönmeyeceğini bile bile Hasretle hecelerdim baharı.
Şimdi bütün çitlerini yıktım ömrün senden yana Baharla büyüyen başakları hiçe saydı ömrüm Uykusuzluğu yendi artık gözlerim Ahde vefa olmadığını bile bile Seni zihnimden silmeye karar verdim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AHDE VEFA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AHDE VEFA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi bütün çitlerini yıktım ömrün senden yana Baharla büyüyen başakları hiçe saydı ömrüm Uykusuzluğu yendi artık gözlerim Ahde vefa olmadığını bile bile Seni zihnimden silmeye karar verdim.
DUYGULU BİR ÇALIŞMA YÜREĞİNİZE SAĞLIK TEBRİKLER SAYGILAR
Şimdi bütün çitlerini yıktım ömrün senden yana Baharla büyüyen başakları hiçe saydı ömrüm Uykusuzluğu yendi artık gözlerim Ahde vefa olmadığını bile bile Seni zihnimden silmeye karar verdim.
-------------------------------------------------------------------------------- Şiirin anlamını ve yazan kalemi kutlarım .Sağ ol.Selam ve saygılar!..
Baharla büyüyen başakları hiçe saydı ömrüm
Uykusuzluğu yendi artık gözlerim
Ahde vefa olmadığını bile bile
Seni zihnimden silmeye karar verdim.
DUYGULU BİR ÇALIŞMA YÜREĞİNİZE SAĞLIK
TEBRİKLER
SAYGILAR