Üzüm karası gözlerindeki, Esrarlı bakışların Gözlerimi teslim alıp, İçimde bekleyen durgun sulara Yıldırımlar düşürdü. Şimdi damarlarımda, aymazca Dolaşan bir ‘’ sen ‘’ var, engel olamadığım. Romantizmin iklimindeki aşklar gibi, Kalbimin kıyılarına vuruyor dalgaların. Heyecanım ölçüsüz, İçimde zırhımı kıran bir ses. Omuzlarım çöküyor, Ufalanıyorum zamansız. Bu mudur aşk ? Nerden geldiği belli olmayan, Tanımlanması güç duyguların Nedensiz, erozyona uğraması mıdır ? Işık almadığı zamanlar da bile, Hilalin Dönmesi midir, hala güneşin yörüngesin de ? Mazim, Dondurulmuş zamanlar... Soluk yüzlü fotoğraflarım, Karanlığın en koyu yalnızlıkların da, Sırlarımı saklayan yıldızlar... Kaçamak bakışların olmadığı, Gözlerimi, Gözlerinde, unutmadığım zamanlar… Hicaplarım, ilkelerim, kararlarım. Sınır_ı had dim ! Hani ; Hayatı kendi kurallarıma göre yaşayacaktım. Gönlümü yokluyorum ! Ordasın ! _ Hııı ? Noldu bana ? Elim ayağım buz kesmiş, Galiba üşüyorum !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GALİBA ÜŞÜYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GALİBA ÜŞÜYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.