Hani mümkün olsa da tünel açsam zamana Bin dört yüz küsur yılı uç ucuna eklesem Katedip asırları aşkınla yana yana Akşam kapına varıp heyecanla beklesem...
Rabbine niyâz eden güzel sesini alsam Bu bir rüyamı deyip türlü hayale dalsam Yol yorgunu ayaklar -çökse- uyuyakalsam Sevincimden rüyamda ismini sayıklasam...
Açtığında kapını, sesin ile uyansam Gördüğümde yüzünü güneşi doğdu sansam Selâm ile hürmetle nurlu adını ansam Yüzüme süre süre ellerini koklasam...
Gözüm yaşlı dinlesem Bilâl’in gür sesini Çeksem ’şifa’ diyerek içime nefesini Gömsem gamı, kederi, şu gönlümün ye’sini Her ânı anı diye hayalimde saklasam...
’Ümmetimden’ diyerek tanıtsan sahabeye Varsak huşû içinde hep birlikte Kâbe’ye Vecd ile kulak versem duaya, hitabeye Yaptığım günahları sevaptan ayıklasam...
Zaman tüneli bozuk, dönüş imkânsız olsa Ümmetin bu garibi sana evlatlık kalsa Görürken hizmetini ömrüm nihayet bulsa Ecelin nefesini yanında soluklasam...
Mecit AKTÜRK *ARŞiV*
*** Deniz UZUNER ve Edip AHMET Kardeşlerime
SONSUZ TEŞEKKÜRLER...***
⚘DOST KALEMDEN İNCİLER;
Dilerim ki Rabbimden kabul olsun dilekler Hayalin hakikate dönüşmesi beklenir Yolunda olsun ayak, güç harcasın bilekler Lisan hayrı dilerse, sona âmîn eklenir....... Muhacir Bozkurt
***
Vicdana kulak verip olsam zulüme kalkan Ya da tersi durumda çekilse damardan kan. Şüphesiz her halimiz Rabbe olurken âyan Melâmet hırkasının önünü iliklesem..../ ŞİİRLERİN ŞAİRİ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HANİ MÜMKÜN OLSA DA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HANİ MÜMKÜN OLSA DA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siteye girişlerde ve yorumların gönderilmesinde dikkat çekici bir aksaklık var bugün.
Lakin; Şiirlerin Şairi Elif Kardeşim yine pes etmemiş.
Güzel dizeleriniz için teşekkür ederim. Deniz Uzuner Hanım kardeşim sıradan bir şiiri öyle içten okumuş ki; gönlüm tozlu raflarda kalmasına -yine- müsade etmedi.
Kandiliniz mübarek her şey gönlünüzce olsun Elif Kardeşim.
Zamanın derinliklerine bir tünel açıp, yüzyılları aşarak senin aşkınla yanıp tutuşarak kapına varmayı hayal ediyorum. Rabbine niyaz eden o güzel sesinle beni uyandır, bu rüyadan uyanmak istemiyorum. Yol yorgunu ayaklarım senin kapında uyuyakalsın, rüyalarımda bile adını fısıldayarak sevincimi dile getireyim.
Her dizesinde, Peygamber’e duyulan sevgi, özlem ve onun şefaatine olan muhtaçlık içtenlikle dile getirilmiş. Şiir, hem duygusal hem de manevi anlamda oldukça güçlü bir bağ kuruyor. İslam’daki en önemli temalardan olan şefaat, derman arayışı ve kurtuluş umudu, bu şiirde yankılanan ana duygular olarak öne çıkıyor. Yürek sesinizi kutluyorum üstadım. Mevlüt kandiliniz mübarek olsun.
Dua vakti... Dilerim ki Rabbimden kabul olsun dilekler Hayalin hakikate dönüşmesi beklenir Yolunda olsun ayak, güç harcasın bilekler Lisan hayrı dilerse, sona âmîn eklenir..
Amin elfu elfi âmin. Cenabı HAKKIN rahmeti sonsuz, kutlu peygamberimizin (sav) şefaati sınırsızdır. Bundan cesaret alıp biraz da şımararak. Sizin istediklerinize ben de talibim ve RABBIM den niyaz ediyorum. Hayırlı geceler hocam. Kandiliniz mübarek olsun
Seneler önce kaleme alınmış, güzel yürekli iki güzide kardeşim tarafından da emek verilerek videoya dönüştürülmüş dizeler.
O zamanlar özen eksikliğinden bir hata da bu şiirin payına düşmüş. TDK kurallarına göre 'uç ucuna' değil, 'ucu ucuna' olmalıydı. Duyguların ve muhtevanın hatırına dokun(a)madım.
Kandiliniz mübarek, her şey gönlünüzce ve gönlünüzden geçenler de hakkınızda en hayırlısı olsun Suphi Hocam.
Vicdana kulak verip olsam zulüme kalkan
Ya da tersi durumda çekilse damardan kan.
Şüphesiz her halimiz Rabbe olurken âyan
Melâmet hırkasının önünü iliklesem..../ ŞİİRLERİN ŞAİRİ...
Bir türlü gönderemedim yorumu :(
Bu dilekler hani mümkün olsa abim ahh ahh diyerek bende acizane katılmak istedim şiire.
Kandilimiz mübarek olsun.
Tebrik ediyorum.
Selam ve Saygılarımla.