evde kalmış kız masallarından başladım kaçak dalgaları kıyıdan izleyip midem kaldırdığınca ucuz şaraba bandırarak aşk denilen demlerde boğulmaları, ki dem demek kutsaldı şair dizelerine sarhoş diye not düşürmeden önce...
rivayetim dünyaya bakışımdaydı, aşk iki kişilikti sonuçta. kadınyıldız serper erkek gönüllü boğulur hala icat edilmediğindendi belki insanın yalandan da olsa birbirini vurarak eğlendiği arenalar...
yok, ne vurulup ne vurmak istediğim bu değildi ki doğacak şafaklar için gece içlerinde aydınlık zulalarken ince ıslıklarla geceden çalıp...
utanırdık be gülüm tek deyip tek işittirsek kulağımıza babaların en çok adam olduklarını sanıp en çok kendi kadınlarını dövdükleri bir yaman namus günlerinden geldiğimizden. sonuçta filiz, dal büyümeliydi lanet, büyümeliydi elbet ona da boyun eğdirmeliydi iki kişilik esip düş denilen kıyılarından rüzgar...
baht denileni bana benzemesin diyeydi daha yolun başında " ikimizin de aşkına" cümlesini iliştirmek lilyum adlı bir çiçeğin ucuna, sakız beyazı düşlerdeki o adamın adına...
alaca karanlık içinde sen ağlar ben ağlarken, belki istesekte beceremediğimiz iki ayrı mezarın içindeçok sevmelere. sus ömrüm sus! sus çözerken ( umudun düğmelerini...)
turna görüp yolunu çölden ovaya düşürdüğünü say ya da tersi geçerken ıslandığını nerden çıktığı belirsiz bir yağmurun altında...
unutmadan. yok, daha mevsimi değilmiş şakayıkların...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çiçeklerinizi Ben Koparmadım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çiçeklerinizi Ben Koparmadım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mevsim gibidir aşk denizde gölde yada güller bahcesinde fark etmiyor yalnızca mevsimlerde farklılık gösterir olsun ucuz şarap olur ucuz aşk olmaz kutlarım güzel şairi ve şiirini
yağmur altında yâri düşlemek şemsiye olmaktı bir bakıma şemsiye olmak yâri bir sandık gibi bilmek büyük bir fedakarlıkla ve sandık en güzel filizi içinde saklamaktı 'sonuçta filiz, dal büyümeliydi lanet, büyümeliydi elbet'
şiir bir filizi şemsiye altında koruduysa nice anlamlar manalar imgelerle doludur kimbilir
Şiir yazmasını bilmem. İyi şairler kelime cambazıdır. İyi şiirin bir müziği vardır. Duygulanmakla kalmaz, sesini de duyarsın. Bu şiirde olduğu gibi... TEBRİKLER.