(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PERVASIZ .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PERVASIZ .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonu diyorum Şiirin. Öyle böyle değil. Tam bir felaket, yürekleri donduran, melekeleri aptallaştıran bir şey. Ani ve tiz bir sur sesi. Söyleyim Şair hiç "iyi" olmadı. Trafikte bu sur sesine yakalanırsam seni hatırlayacağım söz. :)
Of of of...Neden böyle yapıyorsunuz? Kaç Şiir dolmuş bu ırmağın yatağına? Centilmen direnişinden Yılgın aşk Buna bir kitap hazırlığına gireyim bari. Allahım sen aklıma mukayyet ol! Ah sen böyle ölümün en ince yerinden çocuklar gibi geçer gidersin ya... selam ile.
Bu ne intizar/bu ne yüreğini yakan kor ,koma kendini dara/zora ..bu kadarmı derin anlamlarla çıkar sevdaya ağıt/hayatın getirdiklerine isyan ama şiir de adam gibi derler ya işte öyle bir şiir...Çok farklı bir tarzın var sayın dost.Bu benzerlikte dizeleri genelde acısını doya doya yaşayan lübnan lı/Filistinli Ulusal şairlerde görürüz.Çok etkilendim kalemine sağlık..
tadını kaybetmeyen bir sayfa her zamanki güğzelliiğinde bir şiir okudum derinlere uzanıp gelen bir şiir yüreğinize sağlık değerli kardeşim selamlarımla
Sizin şiirlerinizi takip ediyorum uzun zamandır.bu belkide yaptığım ilk yorum..o kadar bütünleşmişsinizki yazdıklarınızla ve o kadar güzelki anlatımlar,ifadeler birbirini tamamlayan kelimeler bazen tek yorum aynı şiiri defalarca okumak oluyor..ama her şair beğenildiğini bilmek ister..siz şiiri gerçekten yaşayarak yazıyorsunuz ve beğenmemek imkansız neredeyse..tebrik ediyor ve alkışlıyorum sizi
Pervasız...Çok ağır atomlarla yüklü bir şiir,deli bir yürekte aşk kaçacak yer arıyor.Çok ilginç bir edası var şiirinin,nereye yüzünü döndürsek taş kesilecek gibi sert sözcükler ve derinliğine yürek sevda..Aşk,vefasızlık ve pervasızlık...Yine felaket bir şeyle geldi Goody,okumamak büyük kayıp...Yürekten kutladım.Selam,saygı...
Ölümün alışkanlık yüzü ukala Beynamaz haslet serçe avucunda Boğazımda bıçak ucunda sevda Eteklerime bulaştı yaktı yakacak.. =========================== Ölümün soğukluğu,sanki artık bu dünyadan bir daha gelmemek üzere gidiyorum der gibiydi .. Her canlı ölecek.Ölmeden ölümü bilmek gerek . Tebrikler
Çatıyor anlının çatına,
Kıvrılıyor, yol arıyor.
Pervasızca dönüyor, bilmeden…
Muhteşem çok dolu şiirdi...doldurdu yürekleri pervasızca...
Sevgilerimle...