(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK _ KOKLA .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK _ KOKLA .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gecenin bu saatinde düşündükçe düşündüm,her kelimede anlamlar yüklü farklı dizeler,bütün şiirlerin böyle...kafa yormadan anlamak imkansız tarafımdan.şiir de ve şair de yetenek olmalı amenna,duygu olmazsa zaten hiç olmaz ama bilginin bu kadarına pes vallahi...benim uyumam lazım,dinlenmem lazım ağır geldi...
Hep şaşırabildiğin dünyadır şiirsel olan. Bilmek mi eskitir yoksa yaşanmadan geçip gidenleri. Hep sonuna vardığmızda ulaştığımız o boşluk, sağır ve dilsiz maddenin. Öyle ise anlamlardır doyuran da, açlığı yayan da, susuzluğu ağırlaştıran da. Şeytanın elini kolunu bağlayan da. İnemediği katmanlarda oturur bizim müstağni derviş, Rahman'a adanmış. Güzeldi çok. Selam ile.
ben saydım ve anladımki çok ihtiyacım varmış birden rahatladım...sen tokatlamaya devam et kendime geliyorum arada tatlımmmm...o güzel yüreğini öpmekten kendimi eskitmekten korkuyorum sana..... tebrikler....sevgimi fırlattım sayfana kabul et...:)
... hanımeli hanımeli adından belli basma entari ile fenalık olmaz basmada çiçekler var aşk kokulu baharların renkleri var ve ne kadar çok sen var şimdi neden bende bu ahh neden hep bana sen günah...
...ben senin sadece nasıl doğduğunu biliyorum...ölümünü bilmek benim işim değil...
Dünya tekin olamadı ki şeytanın ocağında.. Cürüm işler aşk özgür ılıcada Ey şair Say ki ölüm yeni / doğanın kucağında.. Ses yalın Hadi Kokla ! *********************** yani o şeytan insanın yüreğinde bu yüzden olsa gerek ki yarım asra yaklaşan ömrümde hiç şeytanın öldüğünü görmedim. cürmün tanığı zaman da an geliyor kirleniyor can inakr ediyor her şeyi güzelden çok öte yüreğin gibi bir şiirdi sevgimle saygımla dost...
Kime kin ettin de giydin alları Yakın iken uzak ettin yolları Çok mihnetle yetirdiğin gülleri Vardın gittin bir soysuza yoldurdun
diyor ya o büyük Usta,ahh...
Sesler ve renkler kör bir ebeyi tutup kolundan oyun oynuyorlar yanı başımda.Al bir düş saklamıştım yüreğimin ulaşılmaz kuytusuna,zorla çıkınca karanlığın yasından ışığa,gülecek sandım.Hep gülümseyip,gülümsetecek.Oysa,aşk bir seyran ellerin viran yurtlarıydı...
ve bile bile ölüyor kimi güller muratsız ah/dar'larda.