(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlığımızı gideren, Dostluk üstüne dostluk ekleyen Kişiliğimize kişilik katan Defter halâ yanmadıysa dertten Burası hem hastane, Hem de okul gerçekten.
Çok güzeldi...Beğeniyle okudum. Tebrik eder, sevgiler, selamlar, sunarım.
evet burası bir iale ortamı gibi dostça kardeşçe paylaşımlar yaşanan yer ara sıra olağan dışı bazı şeyler olsada hiç önemli değil bu kadar kusur kadı kızında da olur derler ya... kardeşçe dostça nice güzel paylaşımlara sevgilerle.
güzel dizeler efendim. gerçekten de doğru söylüyorsunuz eksiklerimizi biliyoruz, kendimizi anlata biliyoruz, içimizdeki zengin sözcükleri birleştirerek ifade ediyoruz kendimizi. kaleminiz daim olsun saygımla
genç kalemlerin edebiyata samimi bakış açısını dizelere yansıtmları ne güzel... şiir yolunuz; resimdeki uğur böceği gibi ağır ağır adımlarla hedefe ulaşma azminde ve her daim açık olsun.
evet çok haklısınız... burada çoğumuz amatörüz..belkide yazdığımız şiire şiir denmez, bizede şair.. ama önemli olan paylaşmak değilmidir duyguları, güzellikleri, ağlamaları,sevinçleri,yağmurun yağışını bu defterden görebilmek, bir yürek atışını, bir sevda yangınını bu defterden hissedebilmek ne güzel... bize ve tüm edebiyat defteri sakinlerine bu imkanı sağlıyan sevgili ansızına sizin nezdinizde teşekkür eder. sizi ve bu güzel şiirinizi candan kutlarım...dostluklar daim olsun inşallah.....selam ve saygılar....
Yaşamın güzelliklerini,olumsuzluklarını dökeriz kaleme,
şiir; acıdır,sevinçtir,mutluluktur ve hicivdir..
Sevgi dolu yüreğinize sağlık..
Sevgim ve saygımla.
tebrik ederim.
i/s