seviyorum gülleri laleleri seviyorum kitapları şiirleri seviyorum çocukları insanları yaşlısını gencini seviyorun güneşi ve ayı seviyorum seni ve insan olmayı......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevemezsen sevilemezsin. Çok güzeldi...Kitabınızdan olması ayrıca sevindirici Yürekten tebrik eder, başarılarının devamını dilerim. Sevgiler, saygılar.
seviyorum gülleri laleleri seviyorum kitapları şiirleri seviyorum çocukları insanları yaşlısını gencini seviyorun güneşi ve ayı seviyorum seni ve insan olmayı......
--------------------------------------------
Sevmek değilmidir insanı insan yapan en asil ,en yüce duygu. Bu asaleti layıkıyla taşıyorsunuz şairem ne mutlu böyle hümanist bir yüreğe sahip olana,oldurana. Sevgilerimle.Kaleminiz daim olsun.
seviyorum gülleri laleleri seviyorum kitapları şiirleri seviyorum çocukları insanları yaşlısını gencini seviyorun güneşi ve ayı seviyorum seni ve insan olmayı......
Ve bütün sevgileri taşıyacağını
Saygı ve sevgimle kardeşim