Hangi deftere yazılıyor bu günahlar Kara kaplı olan Kime işleniyor Hesaplar...
Ölümün ardında açılan kapının önü Sevda doluysa Hayat içinde sevinçse yasamak Ve mutluysa Şükrediyorsa her gün doğan güneşe Yüzünü çeviriyorsa İnsandan yana..
Kimine göre Gün/ah la bitiyor,başlamadan gece… Sevişmekse Duygulara dogruysa rüzgarın kokusu Estiğince.. Sıcaksa sarıldığın kollar Ve bedenin üşüme diyorsa Varlığında onun Kimseye Dokunmuyorsa yalnız kalamayışın Ve birden Gökkuşağına bulanıyorsan Bir uçurtma olasın geliyorsa Mavisinde deniz laciverti Gözlerinin Kağıt bir kayık gibi yüzüyorsa Ruhun onun okyanuslarin da Dalga dalga yayılıyorsa içine aşk Kime ne..
Gün/ah la bitiyorsa Ve bir yıldız kaymasında Tuttuğun tek dilek ise onun ismi..
Yalan.. Vallahi yalan Havva’nın elmasından ısıran adem kadar Günaha bulandığımız
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VALLAHi YALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VALLAHi YALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vallahi yalan ve billahi yalan.Sevmenin aşkın dışındaki her şey.Ne güzel vurmuşsun yüzümüze yalanların arkasına saklanmışlığımızı.İlk önce diyor insan "Allahm günah yazma."Zaman geçiyor diyoruz "azıcık yaz azıcık yazma.Ve sonraları yaşanmışlıkların sonunda demekteyiz."İSTER YAZ İSTER YAZMA" Tekekkürler cesur ve sevgiyle dolu yüreğinle yazdığın bu -benim için en azından-tokat gibi şiirine. sevgilerimle Yıldız.Önemsiz gibi görünen ama çok önemli konularda daha yazacaklarını bekliyoruz.
Kağıt bir kayık gibi yüzüyorsa Ruhun onun okyanuslarin da
Günahın ölçüsü ne? Kim çizebilir resmini. Yaptığım kızartmıyorsa yüzümü O asla günah sayılmaz! Üstelik, anlımıza günahkar yazan Katillerin yüzü kızarmaz
Diye döküldü yüreğimden.
Çok güzel ve anlamlıydı. Yürekten tebrik eder, Selamlar, saygılar sunarım.
yinede her koyun kendi bacağından asılır derler, günah okadar göreceliki bazen düşünce bile....sevaplarımızla günahlarımızla yaşamayı iyi öğrendik aslında.... yüreğinize sağlık şiir dostu...
senin defterinde günah yazmaya yer kalmadıysa
benimkini ödünç verebilirim
:))))
öyle çok boşluk varki
Tanrı bile kızabilir
- neden boş defterle geldin karşıma?
- Niçin mahkemeyi işgal ediyorsun
falan filan
konuyu saptırdım ama
şiir gene çok naturel
harikasın
okudukça yer eden bir şiir
sevgimle