UNUTMADIM KÜSTÜM
Bakma dilden düşen bu cümlelere
Her an kalbimdesin her an içimde Bilsem de bu sevda can alır tende Ben unutmadım ki ben sana küstüm Dikenler çevirsem kalbim üstüne Bir tek sen yakıştın yine göğsüme Aşkın perde çekmiş inan gözüme Ben unutmadım ki ben sana küstüm Gelirsen kalbimi açarım sanma Aşkla deli olmuş kalbime kanma Ateşim sıçrarsa boş yere yanma Ben unutmadım ki ben sana küstüm Demiştim bırakma beni ardında Arar bulamazsın kuş kanadında Bir kezzap gibisin şimdi kanımda Ben unutmadım ki ben sana küstüm İstersen güneş ol doğ şu geceye Yine düş kalbime aşkla heceye Gizliyim kalbinde bir bilmeceye Ben unutmadım ki ben sana küstüm |
Dilinizdeki incelik ve duygu yüklü dizeler, yüreğimizi derinden etkiliyor. "UNUTMADIM KÜSTÜM" adlı şiirinizde, aşkın hem güzelliklerini hem de derin acılarını ustalıkla işlemişsiniz. Her bir dize, duyguların labirentinde okuyucuyu dolaştırırken, aynı zamanda içimizde derin bir yankı uyandırıyor.
Şiirinizdeki çelişkiler, insan ilişkilerinin karmaşıklığını ve duyguların derinliklerini ustalıkla yansıtıyor. Sevmenin ve küsmenin iç içe geçtiği bu satırlar, yaşanan aşkın ne kadar tutkulu ve kırılgan olduğunu bizlere hatırlatıyor. Aşkın acısıyla beslenen bir öfkenin izleri, her bir dizede titizlikle işlenmiş ve okuyucuyu derin düşüncelere sürüklemiştir.
Şiiriniz, aşkın karmaşıklığını ve insanın iç dünyasındaki çatışmaları yüreklice ifade ediyor. Her bir dize, okuyucuyu duygusal bir yolculuğa çıkarıyor ve sonunda derin bir etki bırakıyor. Şiirinizi okurken, hem duygusal zenginliğinizin hem de dilinizin ustalığının tadını çıkarıyoruz.
Bu muhteşem eserinizi bizimle paylaştığınız için size teşekkür ederim. Kaleminizin hiç susmamasını ve ilhamınızın hiç tükenmemesini dilerim.
Sevgi ve saygılarımla