(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alamet-i emare şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alamet-i emare şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem tespitler , muhteşem şiir.İşte dedim.Bu benim..Alâmet ile emare aynı yere çıkıyor.Huninin dar tarafından..Üstadı selamlıyorum.Sağlıcakla.Saygıyla.
Deli olduğunu söyleyenler akıllılardan çok daha mutludurlar.
İnsan kendiyle zaman zaman konuşmalı. Kendiyle dalga geçmeli, kendini sevmeli. Bu şiir bence kendi zaafından çok iradesinin gücünü şiirle dile getiriyor.
Müziğiyle birlikte içinde bulunduğumuz durumu en bariz bir şekilde ifade eden akıcı bir üslupla harika yazılmış, muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla.
deli olur mu hiç, ulemanın bile akıl edemeyeceği dörtlükleri YHT gibi süratle okunup geçen pek müstesna bir şiir okudum. serbest şiirin gerçek ustasından manzum şiir dersi almış olduk. tebrikler ve de saygılar sunuyorum...