* bir vedanın alaca karanlığı esmerletir saatleri kaf dağına sığmaz ,sellerce sürüklenirim sürgün şehrin bulvarlarında ayrılık acılarının istilasındayım dalga dalga, akın akın…
bir cemre zamanı kırık kapılardan sen sızdın odama düşler ve düşüşler tuttu sokak başlarını uykusuz gecelerin nakaratları ağıtlarla doldu hasretin ecelsiz serüvenler yaşatıyor paramparçayım…
kimliksiz karanlıkların bürüdü göklerimi veda ettin, zihnimin derin vadilerinde ki umutlara nice aylar, ne uzun yıllar geçti, yokluğuna çarpılar koydum
mil çekiyor gözlerime geceler gözlerimden kan sızıyor toprağa lodoslar ağlıyor sahillerimde, baharlarımdan sarı yapraklar dökülüyor artık
yaşanmış olanlar bir güneş tutulması bir dakikası bile her şeyi ışıksız kılmaya yeter oysa zifiri gecelerde zehirlenmiştik bana zindan. sana hayaldi kaybettiklerimiz hep bir vuruşma, hep bir mücadele, hep bir savaştı yaşadıklarımız
alıp götürdün caddelerden ,devşirdiğim özlemleri karanlık gecelerde dizildi hüzün kervanları yamaçlarıma parçalanmış yağmurlar düşüyor yeni milatlar başlasın artık üç sene evveldi diye başlasın öykülerimiz her tekrarında yapalım kutlu yıl dönümleri
buzdan aynalarım acımasızca kırıldı sevgim vuruldu en ince yerinden sükuta gömdüm hayallerimi hatıraların kucağına sancılar sızdı baharların tutuştuğu vakitte şarkılar hüzzam çalıyor şimdi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yokluğuna çarpılar koydum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yokluğuna çarpılar koydum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir vedanın alaca karanlığı esmerletir saatleri kaf dağına sığmaz ,sellerce sürüklenirim sürgün şehrin bulvarlarında ayrılık acılarının istilasındayım dalga dalga, akın akın…
bir cemre zamanı kırık kapılardan sen sızdın odama düşler ve düşüşler tuttu sokak başlarını uykusuz gecelerin nakaratları ağıtlarla doldu hasretin ecelsiz serüvenler yaşatıyor paramparçayım…
Saatlerin alaca karanlığına bürünmesi, ayrılığın derin etkilerine işaret ediyor. Üstad, kaf dağına sığmayacak kadar büyük bir hüzünle, seller gibi akıp gittiğini ifade ediyor. Sürgün bir şehirde, ayrılığın acılarının istilasına uğradığını, bu duyguların dalga dalga geldiğini ve her yeri kapladığını belirtiyor. Ardından, sevgilinin hatırasının kapılardan sızdığını ve sokak başlarında düşlerin ve düşüşlerin yaşandığını dile getiriyor.
Şiirinizin derin anlamı ve duygusal yüküyle etkileyici bir eser olduğunu belirtmek isterim. Kaleminizden dökülen her kelime, okuyucuya güçlü duygular yaşatıyor. Şiirlerinizin ışığı hiç sönmesin, daima ilham kaynağınız olsun.