İstanbul Caddebostan sahili ilk sevgilimi öptüğüm yerdi.
hava çok soğuk gözüksede cayır cayır yanıyordu ellerim. gözlerim onun gözlerinde hapsolmuş hiç mahkum olmayı ister miydi diye düşündüm? tutsaklığı sevmeyen kalbim için...
günlerden 31 mayıs sevgilimin doğum tarihi yanlış yazılmış nüfus cüzdanına. bugün olsun dedim doğumgünün. hem seni ilk öptüğüm hem hayata ilk başladığın gün olsun.
işte o gün sevgilimle bugün eşimle 31 mayıs’ta doğum günümüzü kutlarız Caddebostan sahilinde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
o gün sevgili, bugün eşim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
o gün sevgili, bugün eşim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SİZİ TEBRİK EDİYORUM. VE ÖMÜRBOYU MUTLULUKLAR DİLİYORUM. MALESEF ARTIK SİZİN GİBİ GERÇEK SEVEN VE ARKASINDA DURAN İNSAN SAYISI ÇOK ÇOK AZALDI.ÇOK DUYGULANDIM.ERKEK OLUNCA BU DUYGULARI YAZAN DAHABİR ETKİLİ OLUYOR. MUTLULUKLAR.
...hemen 9 dakika oraya yürüyerek mesafem...tarih belli nasıl olsa...ne kaldı ki şunun şurasında... peki ben ne yapacağım? elbette şiir okuyacağım...:))) ya sonra? sonra süreyya plajına denize girmeye giderim, ama gitmeden önce sizin ve değerli eşinizin siyah beyaz bir fotoğrafınızı çeker, altına da BİN YILLIK AŞK'IN HİKÂYESİ deriz...
bugün bayram...ne dilersek olurmuş...ne güzel...siz dilemişsiniz ve olmuş...mutlu ettiniz...aşkınıza bütün renkleri takıyorum...
saygımla