dokunsam ağlayacak iri yosun gözleri her düşen damlada yalnızlığı doğuracak belli.
hava yaz ama onun için ayaz guguklu saat tam oniki de durmuş belki de hayat onu tam bu saatte vurmuş.
donacak al yanakları alnındaki kırışıklıklarda sırları saklı gelmedi üstelik tek bir cenaze arabası ağrısız doğuma gebeydi sancıları.
dokundum yüreğine kısık sesle verdi cevabı ’camide okunan benim selâ’m mı?’ söyleyin şimdi bana kabrine sığdırabilir miyiz? çokluğun içinde yaşayan bu yalnız kadını...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yalnız kadın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yalnız kadın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dokundum yüreğine kısık sesle verdi cevabı ’camide okunan benim selâ’m mı?’ söyleyin şimdi bana kabrine sığdırabilir miyiz? çokluğun içinde yaşayan bu yalnız kadını... ----------------------------- AHH AHH.YALNIZLIK BAZEN ELE GEÇMEZ HİÇ YALNIZ KALMAMIŞ TAŞIMIŞSANIZ AĞIR YÜKLER SIRTINIZA HİÇ BİR AN DAHİ YALNIZ KALMAMIŞSANIZ... İŞTE ALTIN DEĞERİNDEİR YALNIZLIK.SADECE KENDİNDEN SORUMLU OLMAK TUTSAK OLMAMAK BAŞKA HAYATLARA .BIRAKAMAZSINIZ YASLANMIŞTIR KALKARSANIZ BİLİRSİNİZ Kİ DÜŞER. ÇOOK GÜZELDİ ŞİİRİNİZ HÜZÜN VE YALNIZLIKLA YOĞRULMUŞ OLSADA BEN SEVERİM UZAĞIMDA DA OLSA YALNIZLIĞI...
yüreğine sağlık yalnız kadını anlamak için yalnız olmak gerek. bazen göremeyiz gerçekleri,isteklerimiz kör eder gözlerimizi. kiminin ki para kimini ki ahuzara ,kiminin ki sadece hasrettir evlatsız geçen yıllara.iki de cahil çıkarsa karşısına düşürürler en dar yıllara. o zaman ağlamak düşer gözlere ve de yalnız kadına mevlam sabır versin bütün yalnız kalmışlara.
((*DJ_YILDIZ*)) tarafından 9/28/2008 12:08:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
çok anlamlı bir şiirdi...zaman geçer ve vurur aldırmadan bizlere bekleyişlerimiz bitişe doğrudur artık...hüzünle
fakat eminim ki aceleyle yazılmasından kaynaklanan birkaç dikkatsizlik var; "dokunsam ağlayacak iri yosun gözleri her düşen damla da (damlada) da birleşik olacak kelimeye yalnzlığı doğuracak belli." (yalnızlığı) sanırım klavye sürçmesinden dolayı "ı" kaçmış aradan
dokundum yüreğine kısık sesle verdi cevabı ’camide okunan benim selâ’m mı?’ söyleyin şimdi bana kabrine sığdırabilir miyiz? çokluğun içinde yaşayan bu yalnız kadını...
... ak gerdanında palazlanan yalnızlık hüküm sürmüş hayatı katıksız bir direnç alın çizgisine yaslamış acılarını iki kaş arası sohbetlere uzak bakışları kendine haykırışları sitem gibi düşüyor ölümün dudak aralayan sevabı sevabına yazmış yaradan kırışlığı kırış kırış bir heyecan ahh kadın sende can sende canan duyma her sesi o ses ki yıkar bedenini yıkar bendeki hasretini ahh kadın dilerim tanrıdan ben ölmeye razıyım senin için hemde için için...
...yalnızlık kaderi ise,kederi olalım...yalnızlık esareti ise,esiri olalım...kadın hayatsa...biz ona hayat olalım...
dokundum yüreğine kısık sesle verdi cevabı ’camide okunan benim selam mı?’ söyleyin şimdi bana kabrine sığdırabilir miyiz? çokluğun içinde yaşayan bu yalnız kadını...
Kutluyorum güzel dizelerdi hepimizin içinde var yalnız bir kadın yazan yüreğe sağlık
kısık sesle verdi cevabı
’camide okunan benim selâ’m mı?’
söyleyin şimdi bana
kabrine sığdırabilir miyiz?
çokluğun içinde yaşayan
bu yalnız kadını...
-----------------------------
AHH AHH.YALNIZLIK BAZEN ELE GEÇMEZ HİÇ YALNIZ KALMAMIŞ TAŞIMIŞSANIZ AĞIR YÜKLER SIRTINIZA HİÇ BİR AN DAHİ YALNIZ KALMAMIŞSANIZ... İŞTE ALTIN DEĞERİNDEİR YALNIZLIK.SADECE KENDİNDEN SORUMLU OLMAK TUTSAK OLMAMAK BAŞKA HAYATLARA .BIRAKAMAZSINIZ YASLANMIŞTIR KALKARSANIZ BİLİRSİNİZ Kİ DÜŞER.
ÇOOK GÜZELDİ ŞİİRİNİZ HÜZÜN VE YALNIZLIKLA YOĞRULMUŞ OLSADA BEN SEVERİM UZAĞIMDA DA OLSA YALNIZLIĞI...