ölüm günüŞiirin hikayesini görmek için tıklayın ermenistan bayrağındaki AĞRI DAĞI-nın tapusu verilecek bugün.
kaldır kazanı artık bağır çağır duyur artık çıkmayan sesini millet! TÜRKLER geliyormuş türkler bak şiirimde bile küçüldüler. ey gidi ATAM! sen yatamazsın rahat toprağında sıra oraya da gelecek gibi satmasınlar mezarını yunan-a.
|
YETKİLİ AĞIZDAN // AĞRI DAĞI-ERMENİSTAN SINIRLARI İÇERİSİNDE...
Yıllardır ortalarda dolaştırılan ve de çoğu zaman ta gözümüzün içine kadar sokulmağa çalışılan,sözde Ermenistan-Kürdistan-genişletilmiş Irak-Ege denizini bünyesinde gözteren Yunanistan haritalarına ne kadar tepkisiz/duyarsız kaldık.Harita üzerinde dahi olsa her bölgeden çalınan Türk topraklarına,hiç duyarlılık gösteremedik.
-Ta ki 18.09.2008 gecesi MHP’li M.Vekili Oktay VURAL’ın namlu da hazır bekleyen mermilerin tek parmak hareketi ile patlaması gibi,patladığı ana kadar...
-VURAL isyanlarda...Ermenistan açık,açık belirtiyor ve dünya ya ilan ediyor
AĞRI DAĞI bizimdir Ermenistan sınırları içerisindedir ve Azerbeycan’ın da % 25’i Ermenistan’ındır.Sınırlarımız böyle belirlenmiştir.
-Vural haklı olarak Ermenistan’a tepkili/dolayısı ile C.Başkalı GÜL’e isyanlarda
böyle bir devlete neden-nasıl-niçin gider diye sorguluyor..
-Nihayetinde son şekli ile Ağrı dağını da kapsayan,Ermenistan haritası en yetkili ağızdan kamuoyuna duyurulmuştur...
-Bundan sonrası ilk adım TBMM ’nindir.
-Bu sözde haritalara dur diyecek azim ve kararlılığı bekliyoruz.KANIMIZA DOKUNUYOR...
Mahzun Prenses... tarafından 9/24/2008 8:08:07 PM zamanında düzenlenmiştir.