benim ilham perim bir deniz kızı. elleri ipekten dudakları bin petekten. aşkımızda doğuyor işte Güneş gibi yeniden. uyan aşkım! bak bitiyor bir bir günler ve benim ol hava yine aydınlanırken...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
deniz kızı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
deniz kızı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uyan aşkım! bak bitiyor bir bir günler ve benim ol hava yine aydınlanırken... ======================== yüreğinizi nasılda fark edememişim benim için büyük kayıp mışsınız.harika bir şiir sizi okuduk ca yorumarımı da istekle yazıyorum .harika bir yürek ve harika bir şiir ama bana soracak olursanız. uyusun uyusun taki siz gidipte onu rüyasından bi prens edasıyla uyandırıncaya kadar gözlerini açtığında sizi görmeli.bir daha uyumamak için sebep olmalı.
bak bitiyor bir bir günler
ve
benim ol
hava yine
aydınlanırken...
========================
yüreğinizi nasılda fark edememişim benim için büyük kayıp mışsınız.harika bir şiir sizi okuduk ca yorumarımı da istekle yazıyorum .harika bir yürek ve harika bir şiir ama bana soracak olursanız.
uyusun uyusun taki siz gidipte onu rüyasından bi prens edasıyla uyandırıncaya kadar
gözlerini açtığında sizi görmeli.bir daha uyumamak için sebep olmalı.