__kırka gitmem :yasak mıdır? __yok :tapun, senedin mi var? __nerde :kırka git o zaman __korkular geldi __otuzbeşden sonra __bende bıraktım __tüm heyecanımı __toprağa __anladım ki şimdi __kırka gitmem :hadi gel o zaman :al şu elimdeki çiçekleri :beraber gidelim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
insan ve azrail şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
insan ve azrail şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ey dünya doğduk gülemedik. 10 u gördük oynayamadık. 20 de hasretliği tattık. 30 da ayrılığı yakaladık. 40 ta acıları yaşadık. 46 de artık kendimizi bıraktık. bilmem 50 ye varacakmıyız. dünyadan da bir murad alamadık. sevgilerle kalın uzun ve mutlu ömürler dilerim.yüreğine sağlık.
((*DJ_YILDIZ*)) tarafından 9/27/2008 4:10:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
İçimizin ıslak duvarlarına soru ve yanıtlar serpmiş Şair. Söz kısa, manaları derin. Şiirde şunu da hissettim: Sanki asıl konuşma gidilecek yerde olacak. Ne yanıtları ne soruları benzemez Oranın Buraya. İnziva Şiiri. Selamlar.
... gidersin hem de güle oynaya gidersin üstelik bir de kırklanırda gelirsin değil azrailin efendin gelse dese ki işte merhem mecâline yoksa bile gidesin sürünerek gidersin bu dünya yalan dünya ar'ına saklanmış hayâl dünya ne vakit her kapı sana kapıları kırarda gidersin...
...kırk dereden getirdiğin kırk tas su ile arın...arınsın kalmaların...
doğduk gülemedik.
10 u gördük oynayamadık.
20 de hasretliği tattık.
30 da ayrılığı yakaladık.
40 ta acıları yaşadık.
46 de artık kendimizi bıraktık.
bilmem 50 ye varacakmıyız.
dünyadan da bir murad alamadık.
sevgilerle kalın uzun ve mutlu ömürler dilerim.yüreğine sağlık.
((*DJ_YILDIZ*)) tarafından 9/27/2008 4:10:16 PM zamanında düzenlenmiştir.