(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haiku - Etme Eyleme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haiku - Etme Eyleme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beni anlaması tek isteğimdi. Çok çabaladım. Çok bekledim. Bazen manevralarından anladığını anlıyordum. Tam buna adapte olacakken, hava değişiyor, başladığım noktaya geliyordum.
Onun adına üzülüyordum. Ne yapsamdı?
Çok sonra bir şey farkettim. Bütün gücümle yüklendim. Güç kaybediyordu. Onu kaybedecektim.
Aniden fren yaptım. Başa döndüm. Yine yeniden yeniden.
Saygıdeğer üstadım, Kocaman bir şiir yazmışsınız sayfama. Haiku'mun papucu da dama atılmış böylelikle. :) Belli ki enteresan bir hikayesi var yazdığınızın. Tümünü yazsaydınız ve paylaşsaydınız; hiç fena olmazdı gibi... Ancak, sayfama düştüğü için, onur duyduğumu da söylemek isterim.
"Sonbahar fırtınası"; neyse ki geçicidir. Bahçeniz varsa talihsiz sayılmazsınız bence. Arada bi toprağı yenilemek, ağaçları, gülleri budamak, gübrelemek, sulamak, yaban otlarını kökünden sökmek gerek "sadece"... :)
Beni ve naçizane kalemimi yalnız bırakmayan, güzel İnsan. Her daim var olun, sağ olun. Baki saygı ve selam ile.
Sonra bahçeye indim.
Allah'ım o da ne?
Bahçem tarumardı.
Sonbahar fırtınası atlatmıştı.
Bahçenin bu hâlini iyileştirmekle mi geçecekti önrüm.
Ne talihsizim demedim.
Hâlâ demedim.
Çok saygımla Üstadım
Çok saygımla