(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şahmeran şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şahmeran şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bugün tam anlamıyla dinlemiştim şahmeranın öyküsünü.ve başından yiyip yaşayan sevgilisi için ne acı bir durum onsuz hayatta kalmak.aşk bu olsa gerek.yaşamak isterdim ölümüne. saygılar.
şahmeran ıssızlığı oldu zihnim ince ince yağar öksüzlüğüne vurdukça sessizliğin yankısı şakaklarıma bilsen kaç günü / geceye berdel eylerim
bugün saatlerdir vitrin gezer gibi şairlerin sayfalarında dolaşıyorum.Bunalıma girince alışverişe çıkanlardanım ..şiirdede değişmiyor işte bu huyum..sonra burada takıldım kaldım..bana göre dedim çok yakışır şair yanıma
En önemli sözdür bir veda ertesinde –kal gitme- gözyaşları. Şehirler yalan söyler hep bu mevsimler ama ruhumun dar geçitlerinde ince bir çizgidir gözlerin.
İçime yağıyor inceden bir öksüzlük ve büyüdükçe büyüyor yalnızlığın hüzün kokulu ezgisi. Gölgemi yaslıyorum adını yazdığım bulvarlarda ki kendimden kaçıyorum kalabalıklara. Kirpiklerimde örtünen gece karanlığı senin eserin bir parçası değil mi (!)
Her gece düşlediğim düşlerden düşüyor sarıldığım yastıktaki kokun ve ben hiç umursamadan yine dalıyorum senli rüyalarıma. Gözlerim susar sensizliklere ve ben bilirim ki yaralarım hep sana kan/ar.