zahmetsiz rahmete inananlardan mısın? çarçabuk pılını pırtını mı topladın? götüreceğin bir çift çorap bile yokken sen hala söyle, bir yalana mı taparsın?
kandırmış seni put/a tapanlar ateşin rengi hep kırmızı yanar kundaktaki tabuta sığmaz günahlar evvelinden çok ebediyeti de var.
toprağın seslenişine kulak verdin mi? gün olur birgün seni çağırır bildin mi? mahşerde adına seslenildimi hangi yüzle Cemalin yoluna varırsın?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kundakta ki tabut şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kundakta ki tabut şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaradılış gayesinin gerçekliğini gözler önüne seren güzel bir şiir meydan gelmiş, kutlarım emeğinizi. Bu dünyada her şey yalandır ve bir gerçeğin gözden kaçırılmaması gerekir ki o da ÖLÜM dür. Saygılarımla.
Bu dünyanın yalan olduğunu bildiğimiz halde hep amaç bu dünya...bile bile lades demek gibi bişey göçerken bizi koruycak bişeyler götürmemek, bu dünayaya tamah etmek... Anlamlı şiirinizi ve seçkinizi tebrik ederim...
kandırmış seni put/a tapanlar ateşin rengi hep kırmızı yanar kundaktaki tabuta sığmaz günahlar evvelinden çok ebediyeti de var.
kundaklara yeni doğmuş günahsız ve sevgi yolunu açan bedenler sarılır. Ya günahlar onlar büyüdükçe artar ve ne kundaklara ne de tabutlara sığar, Yalnızca ve yalnızca toprak kabul eder.
Özeldi şiirniz ve anlamlı idi. Seçkiyi haketmiş bir şiir.
zahmetsiz rahmete inananlardan mısın? çarçabuk pılını pırtını mı topladın? götüreceğin bir çift çorap bile yokken sen hala söyle, bir yalana mı taparsın?
Ve nihayetinde sona ulacağını bile-bile bu milyonlarca insan neden hayatın kendi lehlerine işlemesini ister ve neden dünya yalnız o benciller için döner anlamak zor.Tehir edilir belki amma gidilmesi asla önlenemeyenyegane yol / yoculuk ölüm.İdrak edebilenlerden olmak ne mükemmel bir yaşam sağlar kişiye.Şiir beni oku diyen tarzı Danış....sağolu kaleminize sağlık
kandırmış seni put/a tapanlar ateşin rengi hep kırmızı yanar kundaktaki tabuta sığmaz günahlar evvelinden çok ebediyeti de var. ************************* her kundak masum ve günahsızda ondan... ateş kırmızı ve yakar su boğar ölüm sonsuzluk adres bir servilik gölgesi ve ebeddiyete kadar uyu kabir azabın yoksa... güzeldi... sevgilerle...