sırf kendime inat olsun diye asacağım tüm özlemleri ebem kuşağının kanatlarına yağmur ertesilere bırakacağım ellerimden balonları toprak kokusu içime içime işlerken mürdüm karası hüznün gözlerinden şefkatle öpüp serçe kalbi kadar sevinç toplamak için müsade isteyeceğim ruhumun göz yaşlarından eğer kabul buyurursa yâre ulaştırsın kokumu diye içimdeki çocuğa kağıttan gemiler yüzdüreceğim mutluluğun ana rahminde
olur ya belki belki diyorum günün birinde yine kavuşurum göğümdeki rengârenk kelebek telâşına o telâşla söz geçiremediğim yüreğime mutluluk fermanını imzalattırırım karbeyaz kuğuları besleyen ellerimle saçlarımdaki delice hüznü uçurur son bahar rüzgârları üşüyen burnumdan öperken yağmur damlaları mekanı cennet olsun diye hiçliğimin gömerim hüzünleri Rhen’ın en derin sularına ruhuna üç kulhu , bir elham okuma şerefine nail olur ördek yavruları, çığırtkan martılar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GüNüN BiR'iNDe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GüNüN BiR'iNDe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçinde umut olan şiirler, naif ve dupduru dil ile çok yakışıyor kalemine. Bence de severken çoçuk gibiyiz aslında. Çocukların kalbi tertemizdir ki senin duyguların da öyle. Hüzünlerin de, bir bebeğin dudaklarını büzmesi gibi o kadar tatlı ))
Çok iyi geldi türkümüzü dinlemek. Unutmadığına ve tekrar hatırlattığına teşekkür ederim canım.
E o zaman bin kez söylediğim: "O melek yüreğin, hüzünlerden uzak olsun" sözümü burada tekrar edeyim.
Bırak, hüzünler şiirde kalsın. Kuğular seni bu halde görüp üzülmesinler. Sen, hep bitimsiz umutlarını yaz ve kağıttan da olsa, salıver özlemlerini nagişce. Onlar buraya mutlaka ulaşır.
Ayrıca, çok geçmiş olsun. Kendine ve sağlığına dikkat et. O çoçuksu gülüşlerin hiç eksilmesin.
Seni, sana ve Allah'a emanet ediyorum. Nazar boncuğunu bırakıyorum bu güpgüzel şiirine
Bildiğin gibi, biraz zamansızım bugün. Tekrar görüşmek üzere Sevgiyle kal.
Üşüyen burnundan öpsün yağmur damlaları (tam da ucundan)
Yorumu silersiniz