"Gurbetten gelmeni bekleyen o küçük kız olmak istiyorum baba "
sabah erkenden bahçeki ağaçtan topladığın yemiş sevincini acımasızca ç’aldılar baba
âhhh baba ellerimizle kurduğumuz o çardak altında yanyana olsak yine sen bana çocukluğumdaki gibi çatı hesapları sorsan ben sana börek, çörek patates köftesi vişneli kek muzlu pasta yapsam karşına geçip ağzını şapırdatarak yemek yemeni seyredalsam dalsam en güzel masalımın en sevindirik rüyasına
sonra...
gurbetten döndüğün zamanlar misâli flüt çalarak uyandırsan namaza mesela bu aksam Sultan Ahmet’te mevlid kandilini eda etsek dua dua büyüyen hasretinle senden yadigâr göz bebeklerime mutluluğun resmini çizsek yine el...ele...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Az önce Babamın fotoğrafına baktım gözlerimin buğularını silerken dedim ki “ Ah baba kansızlığım sol kulağımı linç etti duyamıyor hiçbir sesi “ bi iç çekiş bıraktım fotoğrafın siyah beyaz Amsterdam günlüğüne 😔🍂🍁
Şiir kalbi öpülesi güzellikteydi Çok çok çok beğendim 💎🍃❣
Babalar ölmez kızlarının kalplerinde Ne vakit ağlasam rüyama gelir
Mekanları Adn olsun Babanıza babama kuş cıvıltıları eşlik etsin Sonsuzca
Seni üzmek aklımın bile ucundan geçmedi. Sadece o kadar uyarılara sağır kaldığı için ve üç yıldır sabrettiğim için cevap vermek zorunda kaldım.
Aslında, güzel hece şiirleri yazar ama sırf bu inadçı tutumu, bayağı gerdi beni.
Çok geçmiş olsun sevgili Nagihan. Ben de pek iyi sayılmam.
Umut dolu şiirlerini seviyorum. Bugünkü paylaştığın gibi... Yorum yazmaya vaktim olursa gelirim. Bildiğin durum üzerine, hazırlık yapmam lazım.
Buradaki cevap seni çok rahatsız etti ise, yorumu silebilirsin. Milyonlarca aynı yorumu yapan biri için, hiç eksiklik sayılmaz bu. 999 bin 999 a düşer ki, Osman emmiye hiç dokunmaz ))
Sevgili Hilmi Yazgi Ben Sana hak vermiyorum demedim. Ama birak herkes nasıl mutluysa öyle yorum yazsin tabiiki saygi çerçevesinde Bence takilma bu yoruma herkese yazilan bir yorum demek ki öyle mutlu oluyor Demek ki ona iyi geliyor bize ne zarari var ki..?
Üzme tatlı canini benim sag kulagim çok ağlıyor böbregim de ..
Ayrıca Sadece uyaran ben değilim Aynı durumdan rahatsız olan onlarca şair var ki çoğu sırf bu yüzden siteyi terketti. Hatta yukarıdaki gibi yüzlerce uyarı şiirleri yazıldı ki hiçbirini tınlamadı bile.
Yaptığı yanlışı eleştirenlere bile, gidip aynı kopya yorumu yapan birinin ruh halini anlayamıyorum artık.
Lütfen gidip yukarıda linkini verdiğim şiiri okuyun ve diğer şairlerin de düşüncelerinin benimle örtüştüğünü görün derim.
Şiirle , edebi yorumlarla ve şairliğe yakışan erdemle, sevgiyle kalasınız hep. .................
Senin acinla alay eder gibi okumadan klişe (kopya) yorum yapılmasını normal mı karşılıyorsun?
Bu adam, oğlunun cesedini torbada taşıdığını şiire döken bir şairin şiirine bile 30 saniyede "çok güzel bir şiir okudum"gibi laubali yorum yapıyor. En azından bir başsağlığı dileyemez mi?
Tekrar ediyorum: şiirler okunmadan, sırf bana puan versinler diye yapılan her yorum; şiir sahibine saygısızlığın daniskasıdır.
Sitede yüzlerce şair, uyardığı halde, ardından taşlamalar yazdığı halde, şairim diye burada bulunan birisi, bu huyundan asla vazgeçmiyorsa; hakettiği cevabı vermek elzemdir artık.
Benim uzun şiirime de 34 saniyede yoruma geldi kaç defa. Uyardım ve sildim sözde (kopya) yorumunu.
Sen şimdi onun yaptığından değil de, benim yazdığımdan mı rahatsız oldun?
Aşk olsun o zaman...
Dikkat et şiirlerin altında polemiğe sebep verme derim.
Yeni şiirinde de, yeni bir üye polemik yapmak için dil çıkararak gelmiş.
Sence, şairi ile dalga geçilen yorumlar çok mu kıymetli?
Şiir kalbi öpülesi güzellikteydi
Çok çok çok beğendim 💎🍃❣
Babalar ölmez kızlarının kalplerinde
Ne vakit ağlasam rüyama gelir
Mekanları Adn olsun
Babanıza babama kuş cıvıltıları eşlik etsin
Sonsuzca
Sevgimle Güzel Şairem
🐋👣🍂🍃🍁🌹♾❤