(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AV/U.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AV/U.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaten yorulan bir Şiire ben ilişmeyim dedim de duramadım. :) Öncelikle Goody ve Şiir rahatlıkla yanyana, beraber hatta eşanlamlı düşünülebilir. Övgüdür, fakat hakikati belirtmek için söylenmiştir. Şiir söylenmek istiyor sözcükler aciz...Şair ise alabildiğine cesur. Duygu var sesi yetmiyor sözcüğün, Şair sözcük yapar, yapsın. Burası dilbilgisi okulu değil. Tartışmaların lüzunsuzluğu üzerine söz edip yeni bir lüzumsuzluk yapmak istemem. Sözcük zorlayanlar, ateşi bulanlara benzerler. Akıllı, uslu, dilbilgili şair olmak isteyen gider olur. Parstan tavşan doğduğunu kim görmüş. :) Selam ve saygılarımla.
Gücüme gidiyor Boş sözlerine kanmak.. Avu.....................................avu bir çiçektir..Kastamonu iline özeldir 'özellikle' Gözlerinde öksüz kalmak
Kora Dert avucumda tutunmak.......Kora,ateşe...dert avucumda tutunmak... D/ensiz......
Ve fakat anlam veremediğim bir durum söz konusu.Sayfasında tek şiir olmayan,şiir bilgi ve birikimi tartışmaya açık bir bayan yani Zeynep Can adlı bir üye,iki üyeliği mevcut sitede üstelik çıkıyor ve şiirlere saldırıyor.
Eleştiri mi yapmak niyet yoksa başka şey mi?Cevap vermeli.Bu tür olaylar her zaman üzücüdür. Üzüldüm.Nedeni ise,dediğim gibi tek bir şiiri mevcut değildir. Üstün şiir örneklerinden sunarsa bizde okur ve edebi anlamda ders alırız kendisinden.Ama hayır maksat başka ise...Yeter hanımefendi susunuz lütfen!Sizi dinlemek bile esef verici.Edeb kelimesini düşünüp daha sonra yorum yazma cür'etini gösteriniz.
Çok üzgünüm Habibe,sayfanı meşgul ettim.Affet...
verda tarafından 9/15/2008 10:01:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir hikaye anlatayım Zeynep hanım size...İyi dinleyiniz.
Bir davulcu düğünde davul çalmak için anlaşır.Köye,düğün evine giderler.Davulcu başlar davulu çalmaya. Derken gelin ve damat düğün alanına gelirler.Davulcu gelinin güzelliğine hayran kalır.Başlar davula vurmaya.Saatle akar geçer.Gece olur düğün biter.Davulcu evine döner.Ama aklında gelinin güzeliği vardır.Aradan tam beş yıl geçer.Davulcu yine o köyde bir düğüne davul çalmaya gider.Davul çalınır,eğlenilir ve o geceyi geçireceği bir ev ayarlanır davulcuya.Tesadüf bu ya,o ev beş yıl önce davulunu döve döve bir hale getirdiği gelinin evidir.Gelini görünce neye uğradığını şaşırır.Bu gelin o gelin midir?Bu çirkin oysa. ''Vay sana çaldığım havalar vay '' der davulcu.
İşte davulcu hesabı vay size çaldığım havalar Zeynep hanım vay.Siz daha çok konuşursunuz prim yapmak için lakin size o primi kim verir aşikardır.Fazla söze hacet yok.Buyurun dilediğiniz gibi davranın bakalım. Edeb gerek insana.Bilmesen bile bir bilene danış demişler...
Word ile işim olmaz.Densiz cevaptır yazdığınız ve haddinizi aşıyorsunuz..
Kalvuz yazar iyi bakınız;
"avuç,-cu"
Gözünüze sokmak lazımmış.
***
"Küçümsediğin her neyse , bilesinki hafife aldığın kendi vehametindir. Çöktü mü vehametin üzerine; boğulduğunda anlarsın kendi girdabında yok olduğunu."
"Kişileri küçümseyenin hükmü gördüğü kadardır.."
Eğerki kendi basiretsizliğinizi bulaştırmak istiyorsanız işim olmaz.
Herkesin atı kalıbına göre kişner.
Arsız atlarla hiç işim olmaz.
Ehline gidin belki adam eder.. Burada yeriniz yok..
tekrar söylüyorum klavuza iyice bakın word -exel sayfalarındaki kırmızı işaret kabul görmüyor böyle durumlarda iyi bakın,araştırın, gelin,sonra beraberce tartışalım.
''avucumda'' değil avcumda yazılmalı... düzeltirseniz sevinirim. şiir adına bu önemli.
ayrıca açıklamadınız hala,''Ramak kaldı tutuşmak' nedir?
o saydam madde yüzümün akı yüreğimin yansıdığ şey tuz buz olup kırılmaz mı sandınız çocuk kalbini siz ağladığımda param parça olan neydi... direncim boşuna birgün nasılsa pes dedirtecek yaşam şimdili hala ayaktayım kırılma zamanına az kaldı.... sevgili dostumun sayfasına sevgilerle birlikte her şeyin güzelliklerini de bırakyorum...
Göz içindeki iki çift göze ömürler kurban oluyor zamanı gelince. Yüreklerimizin orta yerine , sayfanızdan bir şiir atmışsınız. Şimdi didelerimizin pınarları kalacakmı yaşsız? Güzel yüreğinize selam, sevgi ve saygılar sunuyorum.
geçici bir emre kadar doğumu yasaklıyorum, soldan soldan estiler yine bana:) böyle şiirler okumamam lazım benim... gönlü güzel dost yorum susar, bendeniz kaçar... tebrikler...
bluecould tarafından 9/15/2008 1:20:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gody,bu resimdeki çocuktan var bende,üst lat komşumun çocuğu Ramazan;sabahla birlik kapıya dayanır dede diye.Birbirimizi çok severiz.Ama,Ramazan hiç ağlamaz.Ekedir Ramazan,bağdaş kurup oturur,ya da beni bilgisayardan eder.Şiir mi? Felaket Goody,Tusinami sadece çocukları vuran.Yürekten kutladım.Selam,saygı...
Kimseye birakmam ilk yorumu. Cok mutlu oldum. Gorunurde baska baska anlamlar insan korkar kendinden bazen. Yasanmislik kaliyor, yasanmamislik kaliyor beyin unutsa da ruh unutmuyor. Tum mutluluklar seninle olsun ablacim.
FULDA tarafından 9/15/2008 12:18:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
Boş sözlerine kanmak..
Avu
Gözlerinde öksüz kalmak
Kora
Dert avucumda tutunmak
D/ensiz
Yuvarlandı tabanıma duvak
Kalben vuku
Ramak kaldı tutuşmak ..
Sen bu işi iyi bilirsin can
Yürekten kutlarım
Sevgi ve saygı ile
Ozan