(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın üstadım şimdi kızacksınız ama bu dara da bana yabancı gelmedi. Sanki okudum kaleminizden daha önce. "Acının darası Can" Ne söyleyebilirim ki harikasınız. Yüreğiniz dert görmesin.Sonsuz saygılarımla.
şok etkisi yaptı şiriniz alışmışız ya sizden genelde aşk, ayrılık, dağcılık, insanlık üzerine şiirler okumaya bu yaşamla ölüm arasında kalan zaman dilimini anlatan çok ama çok etkileyici şiiri okuyunca tüylerim diken diken oldu..
gecen sene bende çok fazla bu tarz şiir üzerinde durdum ve o günler geldı aklıma hayatın anlamsızlıgı ve de bu koşuşturmanın boş olduğunu asıl öteki tarafın bizim için bir ödül olacağını vs
haklıısnız bir parça can'ız işte hepi topu... ama öyle can'lar ki hepsi birbirinden kıymetli...
siz hep varolun, bizimle olun ve yazmaya devam edin..
Sadece darası ha??? Vay ki vay,koptu yürek... Sevgili ZERRE,çok güzel bir anlatım karşısında susulur...Saygı duydum...Senin imzan ile devleşmiş bu şiir. TEBRİKLER
darası bir parça cana bedelse eğer acının büyüklüğünü tahmin bile etmek istemez kimse.. çok çok güzel bir şiirdi.. yüreğiniz dert görmesin.. sevgimle...
bir parça c a n! *************** DARASI BİLGECE BİR ŞİİR...VE BEYAZDA BİR PARÇA CAN AĞIDI** KUTLUYORUM ÇOK GÜZELDİ SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN.
degerli dost şiiri okuyunca bu darası deyince aklıma şu geldi bir türkle bir kürt yol arkadaşlığı yapıyor bir birinin sırtına biniyorlar süresinide türkü söylüyerek belirliyorla önce türk kürdün sırtına biniyor türk olan türküyü tuturuyor kısaca bitiriyor bu kezde kürt türkün sırtına biniyor kürtte kürtce başlıyor lele lele diye uzatıp duruyor tür yoruluyor diyor ya arkadaş daha bitmedimi bu ne uzun türküymüş kür diyorki ya arkadaş daha ne oldu bu daha lelesi birde lolosu var))))))) eger bu darasıysa kendisini dilerim yazmasınız çükü yürek dayanmaz muteşemdin degerli dost yürekten kutluyorum güzel insan...
hiih bu daranın içindekileri düşünemiyorum bile... darası buysa bu kabı dolduranlar yakar tüm kalbi olanları... çok beğendim... saygı sevgi hürmetle efendim...