zifiri gölgeli alev saçan dumanlara, diz çöken dağlara vuruşarak koşan ırmaklara yığınlarca kum tepelerine etrafı savuran mevsim rüzgarlarına yağmur yüklü bulutlara aşk olsun.
yazan kalem yazılan hakikat aşkına yazılan kaderler aşkına tozu dumana katan küheylanlar aşkına tur dağından doğan yıldızlar aşkına ikiye parçalanan dolunay aşkına demirleri eriten volkanlar aşkına nuh tufanı kızıldeniz berd-ü selam aşkına
örtünüp bürünen örtüye büründürenler aşkına alınlara saçılan cennet baharlara güneşi düren, göğü ayıran semanın yarıldığı vakitler aşkına göğsü açılana açık olan gönüllere açılacak gönüllere aşk olsun.
gözyaşlarınca çocuklara yetimlere,öksüzlere ,masumlara zamana,mekana,insana aşk olsun fil sahiplerine kureyşin sapanlarına ebu cehile ebu lehebe nar-ı cehenneme aşk olsun
inkar edenler,yalanlayanlar aşkına yüzükoyun ateşe atılanlar aşkına isyanlar aşkına günahlar aşkına delalet aşkına siyah ve karanlıklar kızıl harlara bürünmüş nar-ı cehenneme aşk olsun.
kevserin kutlu erlerine rahmanın özge kullarına rüyadan gülümseyerek uyananlara aşk olsun sevgi dolu yüreklere kutlu muştulara duçar azizlere aşk olsun kırklara,yedilere ,yetmişlere şeker şerbet lezzetlere aşk olsun kalbinde aşk yarası olanlara ezana karışan nal seslerine aşk olsun.
asırlarca beklenen müjdelere aşk şarabı içenlere cana, canana aşk olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tebrikler selam ve sevgiler