Kalmış gencecik yaşta, gariban yetimiyle Şehit haberi gelmiş,yine de bekler posta. Gece erken yatarlar, güneşin batımıyla Bulgur aşı içerler,beraberce bir tasta
Severek evlenmişti, aşık olup erine. Yarım kaldı mutluluk kızmıyor kaderine Bundan sonra kimseyi koymaz onun yerine. El açıp dua eder, garip gönlü hep yasta.
Başlar geçim kaygısı,hayat yolu pek çetin Oğlunun geleceği, elbet sırada ilkin Çok kazanmak gerekir okul masrafı için Kış günü ne yaparlar oturulmaz terasta
Ateş düştüğü yeri, yakarmış derler ama Küçücük bir yırtığa, vururlar ufak yama Yaptıkları gösteriş, hepsi de göz boyama. Balta kesmez buz olur fakire Ağustosta.
Bu öyle bir ateş ki,küllenmeyen bir hardır Yürekleri dağlayan,dayanılmaz bir kordur Kalbindeki acıyla, yaşamak ne de zordur. İnsan böyle yalnızken ihtiyaç duyar dosta.
Adaletsiz dünyada,ne çekerler bilinmez. Havanda su dövülür, bir teselli bulunmaz Düşündükçe bunları,asla mutlu olunmaz Ruh sağlığı bozuldu, inanlar hepsi hasta.
Yıllar sonra bakarsın,şanlı bir asker olmuş. Ay yıldızlı bayrağın aşkıyla görev almış Şehit babanın ruhu,göklerden ona gülmüş Sunmuş anacığına,beyazgülden bir deste.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adaletsiz Dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adaletsiz Dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreginize saglikmkiymetli üstade her zamanki gibi şahane Bu dizeler çok manidar maşallahhhhh Adaletsiz dünyada,ne çekerler bilinmez. Havanda su dövülür, bir teselli bulunmaz Düşündükçe bunları,asla mutlu olunmaz Ruh sağlığı bozuldu, inanlar hepsi hasta.
Evet Ateş düştüğü yeri yakar ve yakıyor mahsun gönülleri bu vatana het şey fada isimsiz kahramanların sayesinde bizler huzurla yaşıyoruz. Usta kalemi kutluyorum. Mekânları cennet olsun inşaallah
Evet Ateş düştüğü yeri yakar ve yakıyor mahsun gönülleri bu vatana het şey fada isimsiz kahramanların sayesinde bizler huzurla yaşıyoruz. Usta kalemi kutluyorum. Mekânları cennet olsun inşaallah
Keşke özgürlük şiarımız gibi egemenlik de özgürce kullanılabilen hak olarak hem de ana sütü gibi helalinden sunulabilseydi. Tam da bu yüzden yaşanıla gelen dramlar hiç bitemeyecek. Bir yoksunluk, bir yoksulluk belki de bu dünyanın temelinde var olmuştu ya da insanlar yüzyıllarca uyutuldu... Filozofça düşüncelere sevk eden hakikatlerdi şiirde dile gelen. Yüreğiniz dert görmesin. Saygı ve selamlarımla.
Elem keder hüzünle örülmüş teknik olarak akıcı güzel bir şiir okudum. Bu vesileyle vatan uğruna canlarını veren tüm şehitlerimizi rahmet minnet ve şükranla anıyor ruhları şad mekanları cennet olsun diyorum. Tebrikler. Kalemin daim ilhamın bol olsun. Saygılar.
Duyarlı bir yürek, Şehit annesi derki, Oğul, bu gün yine sana gelmiştim Belki, göz yaşlarım akmadı biliyorum Üzülme, be oğul Kuruyan çeşmelerim var gözlerimde Yaşlarım ondan akmaz oldu.
Değerli şairemiz yüreğinize gönlünüze sağlık. Başarılarınızın devamını dilerim. Harika bir şiir okudum. Yazan kaleminizi kutluyor ve tebrik ediyorum. Selam ve saygılar
Güzel bir anlatım kalemin daim ilhamın bol olsun. Rabbim beterinden saklasın Ellerinize hisseden duyarlı yüreğinize sağlık nicelerine diyorum. Selamlar.
Çok güzeldi Ülkü'm. Hayatın gerçekleriydi şiir, kovitten sonra her türlü hastalığı kaptık aşılara sebep. Tebrikler duyarlı güzel yürek sesinize. Kocaman sevgilerimle...🌺🌹💖👏
Bu öyle bir ateş ki,küllenmeyen bir hardır Yürekleri dağlayan,dayanılmaz bir kordur Kalbindeki acıyla, yaşamak ne de zordur. İnsan böyle yalnızken ihtiyaç duyar dosta.
*** ADALETSİZ DÜNYA *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...
Bu dizeler çok manidar maşallahhhhh
Adaletsiz dünyada,ne çekerler bilinmez.
Havanda su dövülür, bir teselli bulunmaz
Düşündükçe bunları,asla mutlu olunmaz
Ruh sağlığı bozuldu, inanlar hepsi hasta.