(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hak Yolunda Yürü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hak Yolunda Yürü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiir, insanlara olumlu değerleri teşvik eden ve ahlaki tavsiyeler sunan bir yapıya sahip. Ancak eleştiri yapmak için bazı noktalara dikkat çekebilirim:
1. Dil ve Üslup: Şiirin dil ve üslubu oldukça sade ve anlaşılır. Ancak bazı satırlarda daha derin veya çarpıcı bir dil kullanılabilirdi. Duygu ve vurgu eksikliği, bazı okuyucuları etkileyebilir.
2. Özgünlük: Şiirde dile getirilen öğütler oldukça genel ve yaygın. Daha özgün veya kişisel bir perspektif eklenerek şiir daha çekici hale getirilebilirdi.
3. Şairlik: Şairin kimliği veya kişisel deneyimleri hakkında daha fazla bilgi eklenerek şiirin daha güçlü bir bağlama sahip olması sağlanabilirdi.
Ancak genel olarak, şiir pozitif ve ahlaki mesajlar ile dolu ve insanlara iyi davranma, dürüstlük ve iyimserlik gibi değerleri hatırlatıyor. Daha kişiselleştirilmiş ve çarpıcı bir dil kullanarak daha etkileyici bir şiir oluşturulabilir.
Sayfama hoşgeldiniz.Şiirime verdiğiniz değer,ilgi ve eleştiriniz için çok teşekkür ederim. Acak sayfanızda şiirlerinize gitmek istedim.Hiç şiiriniz yok. Esenlikle kalınız.
Kaleminiz daim olsun değerli şairem çok güzel ve anlamlı şiirinizi gıptayla okudum yüreğinize sağlık dileklerimle kutlarım eserinizi selam ve saygılarımla
Verimsiz topraklarda ekin bitmez Çalışıp öğrendiysen bilgi yitmez Vatanını seven dışarı gitmez. İyimser ol kötülük kurma dostum Ülkü hocam gerçekten de güzel Bir eserdi tebrik ediyorum yüreğinize sağlık selam ve sevgiler
Hocam harikasınız "komple sanatçı" denilen şeye örnek gösterilecek -bilge kişi- sizsiniz çünkü fırçanız ve kaleminiz birebir duygusuyla mesajları iletiyor akılların posta kutusuna çok kutlarım tebriklerimle..güzel bir haftasonu dilerim size saygılarımla...
Ne güzel iyi bir niyetle naif bir dille dostu uyarıcı dizelerdi ana teması hak yolunda yürümek olan şiirinizi tebrik ederim sevgiyle saygıyla selamlıyorum yüreğinizi 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Anlam dolu harika duygularla yazılmış ve öğütlerle bezenmiş yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.
Değerli şairemin şiirinde ifade ettiği nasihat vari bu sözler aslında insan olmanın gereği olarak uyulması gereken kurallar keşke herkes uysa ne güzel bir toplum olurduk. Tebrikler kalemin daim olsun. Saygılarımla.
TEBRİKLER.