(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şairliğim buraya kadar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şairliğim buraya kadar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir yudumda içilen bir bardak su gibi, oruçlunun iftar saatinde sofra telaşı gibi birsolukta okuduğum bitmesin istediğim şiirlerdendi Şiirin adı finlale de konuya da çok yakışmış. Kısa, akıcı bence her dönemde, her yaşta okunacak, her dize aşka çıkan evrensel şiirlerden olmuş. Bağıra bağıra aşk geliyorum demiş(ama gidiyorum demez miş aşk) Aşkı yazmak zor olsa da, zor olan güzeldir ;şiirde aşka yakışmış, aşk da şiire. Zor şiir eşittir zor aşk. Aşk taşıyor ziyan olmasın lütfen bir damlası bile ziyan olmasın ilgililere,yüreğinde aşk taşıyanlara duyurulur kıymetini bilin.Ely'e, çay bahçesine, aşka sonsuz teşekkürler.
Kısmen de olsa tanımak güzel ,okumak güzel şiirlerinizi. Sizin de içtenliğiniz ,sıcak karşılamanız beni mutlu etti,nice şiirlerde yine yine yolumuzun kesişmesi temennisiyle başarılarınızın devamını diliyorum,lakin bazı şiirler bazen kişiye özel olur da, favorisi olur ya sanki bende de bu şiir başka gibi. Ve bu şiire bu melodi çok yakışmış içine işleyen bir tınısı, umut da vaat eden bir coşkusu var.
Müjde ! Aşıksın. Elbette Orhan VELİ'ye göre. Takdir yüce gönlünüzündür. Ne demiş orhan veli? "Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce."
Akif de aynı kanaate sahip. "Ağlarım, ağlatamam; Hissederim anlatamam. Dili yok kalbimin, ondan ne kadar bizarım" der. İnsan 50 kelime ile 100 yıl bütün dertlerini anlatabilir. Derdi derinse; divanlar yazan şairler bile, derdini dilediğince anlatamazmış. Yine de müjde.
içimin çiçekleri açıyor kiyilarimda mavi dalgaların volta sesleri göğüm göğsümde göğsüm dudaklarımda atıyor ve siz bayım bilmeden görmeden sızıyorsunuz günümün kalan ömrüne
kalbinize sağlık.gununuz güzel geçsin inşallah şairem.
ŞAİRLİK buraya kadar değildir de duyguları ifade etmek mümkün olmuyordur. hisler öyle yoğun ki sözcükler güçsüz kalır sanırsın kalemi orada bırakırsın çay bardağı tutan ellere dalarsın..
Ne kadar naif ne kadar duygu yüklü dizeler.Şairliğinizin ufkuna dalarken mütevaziliğinizle karşılaşmak da çok güzel.Nazenin dizelerinizi okumaktan bahtiyar oldum.Tebriklerimle.