Bir umut arıyorum üç artı bir müstakil Kimim diye sorarsan ben garip bir müntakil Mutluluk diyarından isyana oldum nakil Sahibinden nokta com. Var mı bana bir çare Yıkılmadan minare edebilsem idare…
Çatısı sağlam olsun güçlü olsun temeli Aza kanaat etmem illa en mükemmeli İmkânlarım kısıtlı çok olmasın bedeli Sahibinden nokta com. Var mı sende seçenek Hak katından sizlere verilmez mi ödenek?
Kapısı has çelikten huzur renkli duvarı Mutluluk çiçekleri kaplamalı civarı Sallamasın yerleri zelzele canavarı Sahibinden nokta com. Var mı böyle bir imkân Kaygı gölüne düşsek basmamalı hafakan.
Ne olur sayfaları dolaş araştır biraz Yazıktır bu insanlar görmesin artık enkaz Varlığım yok diyerek etme sakın itiraz Sahibinden nokta com. Var mı acep bir umut Dağılsın üstümüzde kararıp kalan bulut.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sahibinden nokta com.... Her şeyin sahibinden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sahibinden nokta com.... Her şeyin sahibinden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ramazan-ı Şerif’in habercisi, rahmet ve mağfiret gecesi #Berat Kandilinin ülkemiz ve tüm İslam alemi için hayırlara vesile olmasını Cenab-ı Allah’tan niyaz ediyorum. Dualarda buluşalım
Sizin gibi bizlerde bayağı umutluyduk Mühendisi mimarı mutahitle mutluyduk Gecenin tam yarısı gaipten bir ses duyduk Sahibinden nokta com mülk Allah'ın mülküymüş Gittiğimiz hak yolu sarsılmaz bir ülküymüş
Güzel şiirinize eşlik etmek istedim kartanem Tebrik ederim Saygı ve selamlar
ben de bir kiralık arıyorum haberin olsun
maaşımı aşmasın
birde doğalgaz var malum