(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canım ister yüzerim sevdadır denizlerim Bazen çölde Leyla'yım âşkadır avazlarım Bazen nedendir bilmem durmadan tökezlerim Sevenlerin kalbinde yazılmamış söz benim
Değerli üstadım bir zamanlar ben de aşk'a böyle seslenmişim... Kaleminizden aşk'ı anlatan harika bir şiir okudum. Gönül dolusu tebrikler. Sonsuz saygılar...
İnsan bütün güzelliğini Aşk'a borçluyken sizin şiirinizde olduğu üzere daha çok tarif gelir şiir ve yazı üzerine. Gönül dolusu tebriklerimle, saygılar efendim.
Her dörtlüğü birbirinden özenle yazılmış aşkı en güzel şekilde ifade eden muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
bu aşk günümüzün anlayabileceği bir aşk değil elbet, bu ilahi bir aşk, bu hayra hizmet eden aşk... her bir dizesi değer dolu, siz ne derseniz deyin benim ibretle ve de imrenerek okuduğum müstesna dörtlüklerdi. "bir tefekkürden arda kalanlar" başlığı altında benim de yazdığım ya da yazmaya çalıştığım gerçek sevgi. gerçek aşk... tebrikler ve saygılar sunuyorum.
Bazen çölde Leyla'yım âşkadır avazlarım
Bazen nedendir bilmem durmadan tökezlerim
Sevenlerin kalbinde yazılmamış söz benim
Değerli üstadım bir zamanlar ben de aşk'a böyle seslenmişim...
Kaleminizden aşk'ı anlatan harika bir şiir okudum.
Gönül dolusu tebrikler. Sonsuz saygılar...