Özden öze bir akış Gözden göze bir bakış Yürekten yüreğe bir nakıştır sevgi Duygular damla damla Yoğunlaşır ruhun bendinde Ve an gelir sel olur gider Sevgiye susamış gönüllere Yaşamın ve umudun Tomurcuklarını yeşertir, Sıcacık gülümsemeye Hasret kalmış hayatlarda.
* Kader bizi geçici bir an savurdu rüzgarında çeşitli yönlere ve bir an geldi aynı rüzgar birleştirdi bizi yine .. Nasıl ayırdıysa öyle düzeltti kendi ayıbını..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEV/Gİ.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEV/Gİ.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özden öze bir akış Gözden göze bir bakış Yürekten yüreğe bir nakıştır sevgi Duygular damla damla Yoğunlaşır ruhun bendinde Ve an gelir sel olur gider Sevgiye susamış gönüllere Yaşamın ve umudun Tomurcuklarını yeşertir, Sıcacık gülümsemeye Hasret kalmış hayatlarda.
* Kader bizi geçici bir an savurdu rüzgarında çeşitli yönlere ve bir an geldi yine aynı rüzgar birleştirdi bizi yine .. Nasıl ayırdıysa öyle düzeltti kendi ayıbını..
Sevgiye dair güzel ve ustaca bir anlatımdı, kalem usta olunca şiirde kendiliğinden güzelleşiyor dizeler daha bir anlamlı oluyor tebrikler Habibe hanım yüreğine sağlık...
kader o iyiliği yapıp kendi ayıbını düzelttiyse ne mutlu sana dost... zaten her işi bozan herşeyi berbat eden kader bazen hiç değilse böyle işe yarasın.... ne güzel... sevgi ile dost...
... saçlarını severdim sen uyurken kırılgan ince beyazlarına dokunmadan siyahları kayırırdım dalgası olmayan koyların ne çok ağladığını sende gördüm göz kapaklarının içinde ağlayan beni gördüğüm gibi hiç olmazsa bu akşam saçlarında dalgalar ben olayım sen koynunda sevgimi uyut...
...kader değil güzel insan,kader değil...sen öyle belledin...o sadece KEDER...çünkü rüzgarın elleri HEDER...
Özden öze bir akış Gözden göze bir bakış Yürekten yüreğe bir nakıştır sevgi Duygular damla damla Yoğunlaşır ruhun bendinde Ve an gelir sel olur gider Sevgiye susamış gönüllere Yaşamın ve umudun Tomurcuklarını yeşertir, Sıcacık gülümsemeye Hasret kalmış hayatlarda.
Yüreginize saglık güzel bir şiir okudum kutlarım saygılar
yüreğinin sırlarını unutarak...
tebrikler...