Gözümden aktı nemler kuru toprağa düştü, Bir yiğidi şehit ettiler o yıkılmazdı yere düştü, Solunda ölüm ile yaşardı, acısı tüm sağa düştü, Fırat için çok üzülmüştü cennette yanına düştü.
Kıblesinden şaşmadı Turan yolundan sapmadı, Ağrısı hep vatandı karış karış Türkistan’dı, Kafkasya’ya bize bile yardım ellerini uzattı, Şehit Reisim nasıl ödeyeceğiz sizin hakkınızı.
çok üzgünüm gerçekten acının tarifi yok,iyi ki tanıdım seni Reisim mekanın cennet olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sinan Ateş için şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sinan Ateş için şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üzgünüz, bu vatan uğruna canını ortaya koyan bu yiğit kahraman vatan evladına, Rabbim merhametiyle rahmet eyler inşallah, kabri pir nur mekanı Cennet olur inşallah. Dizelere yansıtan kalemi tebrik ediyorum.
Allah gani gani rahmet etsin mekanı cennet olsun şehidimiz adına derin bir hüzün ve duygu yoğunluğu içinde anlam ve anlatımı ile vefa dolu muhteşem bir gönül sesiydi dost bravo kutlar esenlikler dilerim...
Allah gani gani rahmet etsin mekanı cennet olsun şehidimiz adına derin bir hüzün ve duygu yoğunluğu içinde anlam ve anlatımı ile vefa dolu muhteşem bir gönül sesiydi dost bravo kutlar esenlikler dilerim...
Rabbim merhametiyle muamele etsin inşallah.