Doğmayan güne Düş biçtim yine alından Dar zamanın Ortasından Yağlı kandiller koydum Viran bağların yapılarına Cenazeler biriktirdim Önünden sonuna Maktul... Bendim.
Tek pabuca sığan hayat gailesi Geniş zamanlara Aşk yazdı son nefesinde Boğulup ölen adamın Kanı dökülmez Yerdeki kan Güldendi..
Hep durup bakıyorum Geniş mısra başlayıp Tek kelimeye düşüyor şiir Inat mı ediyorsun Aklı evvel şair Nokta mı koyamıyorsun yoksa Üç noktalı deliliğine…
Şimdi Ölümden alalım fani bedenini Bilmekten söyleyememeye Söyleyip anlaşılmamaya Küçültelim Aklı selimini. Of ne uzun yol Yürümeye mecal yok Yokluk yolculuğa tek yolluk Çekil ölümün önünden Iyisi mi…
Bir tek şey istiyorum şimdi Doğum, ölüm hepsi teferruat Uzat artık elini Yine kıskan ilk sana gösterdiğim Son şiirimi Özledim dediysem yalan değil Bir mi gördüm seni Hiç miydim yoksa Bilmek isterdim yeniden Beni sevip sevmediğini…
Gelişine rastlıyor gülüşüm Aşk yazmayı sevmiyorum Biliyorsun zaten Aşk denilen, Söylenebilen bir şey olmadı Senin bende, mümkünse benim sende Titreyip, savrulmamdı Tuhaf tesadüflere sığınmacı ellerin Omuzlarımda kalmalıydı
Gidiyorum... Kalırsam uzayacak bu mani Tozumu attıracaklar sonra Çapraz sorgular, savunmalar Şartlı salıvermeli sahte huzurlar Alınırlar biliyorsun Buluta takılsa bile gözüm Seni bulut sanırlar
Bir şey eksik kalıyor arkamda Hiç böyle yapmazdım oysa Saklamazdım ardıma Ne aşk ne mısra Haklısın kalem bende Bilmesinler madem Mor menekşe kim, hani nerde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEN OLA GÜNÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEN OLA GÜNÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şey eksik kalıyor arkamda Hiç böyle yapmazdım oysa Saklamazdım ardıma Ne aşk ne mısra Haklısın kalem bende Bilmesinler madem Mor menekşe kim, hani nerde...
ÇOK GÜZEL ANLATIM VE GÜZEL DİZELERDİ.YAZAN YÜREĞE SAĞLIK.RABATLI
Bir şey eksik kalıyor arkamda Hiç böyle yapmazdım oysa Saklamazdım ardıma Ne aşk ne mısra Haklısın kalem bende Bilmesinler madem Mor menekşe kim, hani nerde...
çok çok hoşuma gitti şiiriniz. bugun okuduğum en iyilerden biriydi. kaleminiz hiç susmaz temmennilerimle selamlar ....