saatler on ikiyi vurduğunda takvimin sararmış ilk düşen yaprağı gibiydi sonbaharın yüzüme vuruşu …Leyla
tel tel dökülüyordu kehribar saçlarım inkârın keskin nefes verişlerinde yalan değildi yaşanmışlık yaşadım yer gök şahit …ve bir de Allah biliyordu… Leyla
salkım saçak düşlerim gibiydi gamzelerimden süzülüşü yaşanmışlığın nasıl inkâr ederim say ki ben öldüm say ki ağlayanım yok yarınlarımda yalan değildi an’lara sığdırılan hatıralar nasıl yok sayarım… Leyla
...
anladım ki gitmek vaktiydi bakışlarının yurdundan dünden topladım bizli günleri ömrüme sıkışmış iki mevsim arasında adı güz olan adı sızı olan gün de yılları taşıyarak omuzlarımda yürüdüm hep yitik sevdalara...
baharlar neden kısa sürüyor...neden güz sessizliğinde boğuluyor...hiç bilemedim...gölgemi düşürdüğüm yüzüm hiç gülmedi biliyor musun Leyla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güz ...ve ...Sızı ! ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güz ...ve ...Sızı ! ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
baharlar neden kısa sürüyor...neden güz sessizliğinde boğuluyor...hiç bilemedim...gölgemi düşürdüğüm yüzüm hiç gülmedi biliyor musun Leyla...
Baharların da süreği diğer mevsimler ile birdir. Ama bizler öylesine joyratça harcıyoruz ki baharları hiç bitmeyecekmiş gibi birde bakıyoruz güz mevsimi gelivermiş yüreğimize.
Çok çok özeldi sevgili şairim. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüeğinize
git ve gel öl ve diril sız ince telimden sızı tenlerden ırak ölüm sebebidir göz yaşın gözle o yolu bir gün dönerim ya da kokumu yel emalet alır gelirse o emnaet yak o pencereyi... yak
anladım ki gitmek vaktiydi bakışlarının yurdundan dünden topladım bizli günleri ömrüme sıkışmış iki mevsim arasında adı güz olan adı sızı olan gün de yılları taşıyarak omuzlarımda yürüdüm hep yitik sevdalara...
baharlar neden kısa sürüyor...neden güz sessizliğinde boğuluyor...hiç bilemedim...gölgemi düşürdüğüm yüzüm hiç gülmedi biliyor musun Leyla...
Elinize ve yüreğinize sağlık,baharı kim özlemez ki!Tebriklerimle...
anladım ki gitmek vaktiydi bakışlarının yurdundan dünden topladım bizli günleri ömrüme sıkışmış iki mevsim arasında adı güz olan adı sızı olan gün de yılları taşıyarak omuzlarımda yürüdüm hep yitik sevdalara...
baharlar neden kısa sürüyor...neden güz sessizliğinde boğuluyor...hiç bilemedim...gölgemi düşürdüğüm yüzüm hiç gülmedi biliyor musun Leyla...
Hüzünlerin raks ettiği şiir bu kadar mı yakışırdı kaleminize...şiir dokundu yüreklerimize, yağdı üzerimize ince ince...
Gitmek,sızıların koyağıdır...Kan tadında nice yetim çocuk doğurur ayrılık ana... Zordur,hem nasıl... Vakit gecenin zifirisidir... Hava ise zemherinin koyusu.. Öylece kalakalır insan yarım düşlerle...
Ne güzel anlatmışsınız... Ne de güzel dizmişsiniz dizeleri...
Herşeyin yolunda olup olmadığını anlamak için canınızı acıtırlar ya çoğu zaman nörolojik muayenede, nedense bu sızı herşeyin yolunda olduğunu anlatır gibi şair ve şiir için...
Demekki hayattasın, aşıksın, epey de yazacaksın, yani herşey yolunda :)
Mecnun’un bitirdiği yerden Besmeleyle açıyorum kitabını aşkın İçimizden geçen selamsız yolcular Arayabilir mi diye omuzlarını Ağlamak için de olsa Mavi yürekli adamların
İçinden Leyla geçen çok şiir okudum..Mecnunu anlamadan önce..Burada da çıkınca karşıma eski bir dosta selam verir gibi leyla dedim usulca..Şimdi çok uzak iklimlerde yaşayanıma...
Belki bu mevsim gelirsin Ah gözlerin esir hürriyetim Yaprak yeşili rengin soluksuz izleyişim Soldu zaman renginde Özleyişime seni kurban ettim Dudakların mühür olsun dilime Çalma kapımı bırak Seni bir başıma bekleyeceğim
Bana da yazdırdınız ya...seçkimdir...ve seviyorum sizi...bir şiir ancak bu kadar içine alabilirdi beni...
... ah saçların asılmış kalmıştım hasretinle tutunacak dalım olsun istedim tek tek hece hece sendin usumda gece sabır zamanlarında adını çektim tesbih taneleri saçıldı gidişine ah gözlerin birinde tutsak olmak için tek sebebim güz senin olsun sızı benim söz senin olsun yüzün benim ve bu bahar saçlarında hazan yaprağı -bedenim-
anladım ki gitmek vaktiydi bakışlarının yurdundan dünden topladım bizli günleri ömrüme sıkışmış iki mevsim arasında adı güz olan adı sızı olan günde yılları taşıyarak omuzlarımda… ------------------------------------------------------ Harkulade yazmışsın kardeşim. Tebrik ve alkışlarım sana....