(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eylül’de gelme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eylül’de gelme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oysa Eylül bizde yeni yeni umutlar, genç beyinlere ekleyebileceğimiz yeni güzel bilgiler, yeni bir dönemin ve hareketin canlılığın başlaması demek, güzel, hüzün yüklü dizelerdi, tebrikler, geçmiş Ramazna Bayramınız kutlu olsun.
muhteşem dizeler. şu an ki duygumu anlatamayacak durumdayım. ilk ifade zorluğu içindeyim. yani... yani diyeceğim helal sana sıtkı, helal arkadaşım. kocaman alkış.
kayıp neslin işkencelerin, darağaçlarının hesabı sorulmadıkça asıl sanıklar hesap vermedikçe eylül sanık olmaya devam edecek ve derin bir yarası hiç kapanmayacak
güneş yorgunluğunu bulutlar gözyaşlarını ağaçlar yapraklarını demir pasını kusar bense çiğnenilmiş ömürleri kusarım
resim çizsem hep potin şiir yazsam hep hüzün türkü söylesem hep ağıt olur elektrik düğmesine dokunamam dişlerimden kanarım üreyemem voltaj gelir aklıma uyuyamam darağaçları girer rüyama ağlayamam ağlarsam bir nesil utanır benden
İyi ki glmiş eylül, şiirlerimizin temasını süsler oldu eylülün hüznü. Bilir miydi ki eylül adına bu kadar çok şiir yazılacağını. Kim bilir? Sevgiyle...
eylül sarı saçlarını verende tarağın dişlerine güzelleşirdi... o mevsimin en sarışın kızıydı... kan kızıla boyadılar... kan kızıl saçıldılar potin potin üstelik...