Ey gönül ses etme sen de benim gibi yangınlar-dasın Ey Can! Tenine Ruh’um değdi.. Bu kaçıncı gidiş Bu kaçıncı yol..
Ufuklar, yıldızlar ah Gökler beni anbean San’a getiriyor.. Farkında mısın... Bir derya var biliyorum.... Yakınım yanı başımda... Yürüyorum... Ve bu tüm yollar San’a çıkıyor Can...
Sen’de bilmediğim ülkelerin heyecanı keşfedilmeyi bekleyen bir vatan belki.. Kahramanları destansı.. Yürek Tac’ım... Bir yük, bin hüzün, bin umut aynı yolda..
Bir sunu var. bir pazar... nasıl da bekliyorlar Bir bir belki de bir çok.. Lime lime götürüleceğim... Bu eski bir pazar pahası az.. Farkında mısın..
Ey ufkun ve göğün çocuğu... Sen daha dün var’lık ve yok’luk perdesinin arasındayken yanındaydım.. Gözlerine doğdum.. Ruh’um Anka misali türedi yüreğinde Sen’in..
Şimdi tüm dünya’lar olmuş’lar aynı an’ da Söylüyor kadim Ezgi’yi.. Gökler ve arasındakiler ve bir uçtan bir uca alemin tüm dünya’larına yağan benim.. Farkında mısın...
Ne denir elden gelmeyince yapılacak bir şey olmayınca.. Alemin en çılgın belki çıldırmış Ruh’u.. Gelip durmuşum şimdi kapına Kaç çöl geçtim kaç diş verdim.. Ve aç biilaç kapındayım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ruh'um... Can... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ruh'um... Can... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.