(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yok hayır.. şiirden bir bölüm kopyala sonra yüreğine sağlığı yapıştır yapmayacağım..öyle değil niyetim.. şöyle:: bu son üç mısra ile..suskudan ten izi çıkarıldığı gibi enfes bir ayrıntıyı yaklamış olduğumu düşünüyorum..bunu gördüğümü ve vertigoya düçar olduğumu bilin diye yaptım..yoksa dediğim gibi..kopyala sonra kardiyak bir iyi temenni yap cı değilim..bilen bilir..bende biliyorum ki bu şairin sayfasında sabahlasam uyku keyfinden de öteye düşer yorgunluğum..
Neden gözlerinden göçtü martılar bu sabah denizler mavi değil mi..
Madem ki iki kere iki su nasıl anlatılacak gözlerindeki yosun uykusu..
Takip et bak bu tenimdeki üşümenin / kar sesi sustuğumun işareti mi alt dudağımdaki diş izi.. ---------------------------------------------- Güzel ve etkileyici bir şiirdi. Kısa olmasına rağmen anlatmak istediğini anlatmış. Tebrikler şaire...
alt dudağımdaki
diş izi..
yok hayır.. şiirden bir bölüm kopyala sonra yüreğine sağlığı yapıştır yapmayacağım..öyle değil niyetim..
şöyle::
bu son üç mısra ile..suskudan ten izi çıkarıldığı gibi enfes bir ayrıntıyı yaklamış olduğumu düşünüyorum..bunu gördüğümü ve vertigoya düçar olduğumu bilin diye yaptım..yoksa dediğim gibi..kopyala sonra kardiyak bir iyi temenni yap cı değilim..bilen bilir..bende biliyorum ki bu şairin sayfasında sabahlasam uyku keyfinden de öteye düşer yorgunluğum..
muh@lifx..