Aşkın ateşinde alev alev yanıp bittiğim, Gözlerinde kaybolup bilinmezlere gittiğim, Yaban ellerde hasretine dalıp da yittiğim, Seni son defa görüp bir selam vermeye geldim.
Güldüğünde gül yüzünde güller açan nazlı yar. Al aç da bak kalbime sadece senin adın var, Bir gülüşünle bütün dünya olur bana gülzar, Son bir defa gül yüzünde güller dermeye geldim.
Elele tutup gezmek isterim kırda bayırda, Sinenle uyumak isterim çimende, çayırda, Senin verdiğin her dert bana şerbettir, baldır da; Bir tatlı söz duymaya, yüzünü görmeye geldim.
Çözüp beliğini sırma saçın salmış boyuna, Giymiş ipekleri geliyor salına salına, Zülfün telini ne güzel yakıştırmış alına, Son bir defa ipek saçlarını örmeye geldim.
Beni benden alıyor selvi boylu mah cemalin, Kusursuz yaratılmış senin o incecik belin, Beni sana bağlıyor bu endamın ve bu halin, Son bir defa o narin belini sarmaya geldim.
Sensiz bana zindan olan bu dünyayı nideyim. İste canımı senin uğrunda feda edeyim. Mutlu olacaksan eğer buralardan gideyim. Aşkla yanan kalbimi yoluna sermeye geldim.
Sevdasını saklayıp beni derde salan güzel, Bilirsin ki aşkının yeri kalbimde çok özel, Senin sevdan yüreğime hem ahirdir hem ezel, Müebbet mahkum olup kalbine girmeye geldim. H.D.S.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beni benden alıyor selvi boylu mah cemalin, Kusursuz yaratılmış senin o incecik belin, Beni sana bağlıyor bu endamın ve bu halin, Son bir defa o narin belini sarmaya geldim.
GELDİM şiirini beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı, KUTLUYORUM...
Kaleminize sağlık.
Nice şiirlere.
Esen kalın.
Saygılarımla.