Hoş geldiniz aziz dostlar safa geldiniz. Bitti ömür, ölüyorum iyi bildiniz. Azıcık tökezlememle kalpten sildiniz. Çıkarcı, riyakâr dostluklar harap olsun.
Önceleri neydiniz öyle hep yanımda, Dönerdiniz pervaneleyin etrafımda. Demek ki severmişsiniz varsa param da. Çıkarcı, riyakâr dostluklar harap olsun.
Üzüldüğümde sizde üzgün olurdunuz. Canım bir şey istese arar bulurdunuz. İyi günde yanımda, şimdi kayboldunuz Çıkarcı, riyakâr dostluklar harap olsun.
Kalmadı al kanım, boşaldı damarımdan. Faydalandınız hep ünümden ve şanımdan. Çekildiniz şimdi birer birer yanımdan. Çıkarcı, riyakâr dostluklar harap olsun.
Geldim, gidiyorum dünya denen bu handan. Elbet vardır riyasız seven hem de candan. Cenazemde isterim sadece dostlardan. Çıkarcı, riyakâr dostluklar harap olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RİYAKAR DOSTLUKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RİYAKAR DOSTLUKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi çok doğru, ders ve vefa vardı, sevgi ve özlem vardı, çok acıklı ve akıcı, anlamlıydı,kutluyorum Üstadım Dua ve selamlarımla.
Geldim, gidiyorum dünya denen bu handan. Elbet vardır riyasız seven hem de candan. Cenazemde isterim sadece dostlardan. Çıkarcı, riyakâr dostluklar harap olsun.
Dost olarak Allah yeter gerisi çıkar dostluğudur yaşadım gördüm Emeğinize kaleminize sağlık hocam tebrik ederim saygılar selamlar
Amenna. Allah dost olduktan gayrı ne gam. Allah'ın sevdiklerinden oluruz inşallah. Ben de yıllar önce tanıdığım birinin durumundan etkilenip yazmıştım bu şiiri. Yine de sadık, vefalı dostlukların bol olduğu bir dünya temenni edelim. Gerçek dostlukların olduğu bir dünya da yaşamak duasıyla. Yorumunuz için teşekkür ederim üstadım. Çok uzun zaman olmadı aranıza katılalı ama gerçekten çok güzel insanların olduğunu gördüm sizler gibi. Sağolun.
Hoş geldiniz aziz dostlar safa geldiniz. Bitti ömür, ölüyorum iyi bildiniz. Azıcık tökezlememle kalpten sildiniz. Çıkarcı, riyakâr dostluklar harap olsun.
Önceleri neydiniz öyle hep yanımda, Dönerdiniz pervaneleyin etrafımda. Demek ki severmişsiniz varsa param da. Çıkarcı, riyakâr dostluklar harap olsun. Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Dostun da, düşmanın da merdinden olması gerek. Bu şiiri çok yıllar önce yazmıştım. O zaman ki duygu yoğunluğu ve gençli verdiği hararetle biraz sertti. Yumuşatarak tekrar düzenleyip yazdım. Bir arkadaşımın dayısının varlıklı olduğu dönemde yanındaki insanların, adamcağızın işi bozulduğunda etrafında bir iki lişiden başja kimsenin kalmamasından çok etkilenmiştim. Öğrenciydim çokta yardımı dokunmuştu. O zaman etrafında elpence divan duranlara güvenmemek gerektiğini anlamıştım. Sayfama gelip şiirimi okuyup yorum yazma nezaketinde bulunduğunuz için teşekkürler. Sizlerle aynı platformda bulunmak güzel. Saygılar..
ders ve vefa vardı,
sevgi ve özlem vardı,
çok acıklı ve akıcı, anlamlıydı,kutluyorum Üstadım
Dua ve selamlarımla.