Seni yıldırmasın densizlerin densizliği, Sen hakkı savunacaksın onlar dinsizliği, Medeniyet saysalar da tüm edepsizliği, Güneş gibi aydınlatansın imam hatiplim.
Hakk, hukuk, adalet diye boş slogan atarlar, Mazlum, Müslümansa eğer çamura yatarlar, Sana laf edip boyunca pisliğe batarlar, Onları da kurtaracaksın imam hatiplim.
Her sapıklığı yapan hasta ruhlu sapkınlar, Daldan dala atlayan şu zinakâr çapkınlar, Pak olan seni karalasalar da şaşkınlar, Güneş balçıkla sıvanmaz ki imam hatiplim.
Bitmez bunlar kıyamete kadar bilmelisin. Batılla her daim mücadele etmelisin, Onlar Ebu Cehil’in, sen Asım’ın neslisin, Cihadın çetin ve kutsaldır imam hatiplim.
Medeniyet diyerek çırılçıplak olurlar, Çağdaşlığı kucaklara oturmak sanırlar, Müslümanlar onlara da üzülüp, yanarlar, Yılma, aydınlatmaya devam imam hatiplim
Önderin Resulullah, rehberinse sünneti, Hor görseler de din düşmanları bu ümmeti, İffetine düşkünsün Hazreti Yusuf gibi, Namuslu ve iffetli güzel imam hatiplim.
Hakkı bilir, batıla dönüp de bakmaz bile, Prim vermez küfre, yese de hem tokat hem sille, Dilinden düşmez şükür çekse de çokça çile, Hakk için halk yanında duran imam hatiplim.
Modaya uymazsın, tek derdin Hakka uymaktır. Önceliğin din, iman, vatan ve Al Bayraktır. Sana sapık diyenler ahmak oğlu ahmaktır. Vatan için can veren canım imam hatiplim.
Varsın sapkınlar iftiralar atsınlar sana, Aziz milletimin şüphesi yok senden yana, İslahı mümkün olmayan cehennemde yana, Boş ver, aldırma sapıklara imam hatiplim.
Günde beş defa Rabbinin huzuruna çıkar, Nerde bir mazlum görse gözlerinden yaş akar, İlgilenmez ırkıyla mazlumluğuna bakar, Zalime düşman, mazluma dost imam hatiplim.
Bu vatanın öz evladısın ama hep parya, Kendini vatan sahibi sanan sapık var ya, Milletin gelecene zararlı bir angarya, Milletimi düzlüğe çıkar imam hatiplim.
İmam hatipliye sapık diyenin ederi, Müslümanın gözünde beş paradır değeri, Tevekkül ile karşılar her derdi, kederi, Kadere iman etmiştir can imam hatiplim.
Medet umar olmuşlar maldan, mülkten, paradan, Besmeleyi duymuş şeytan misali kuduran, İmansızları anadan üryan soyunduran, Maneviyatsızlara nur ol imam hatiplim.
Saldırıyor her yerden dine düşman olanlar, Zilleti ödül sayıyor, şan-şöhret bulanlar, İşte onlardır mutlak cehenneme dolanlar, Onların da mürşidi ol sen imam hatiplim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İMAM HATİPLİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İMAM HATİPLİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biraz da kendini sorgulaması lazım insanın Bu seviyeye gelmede hak payı varmı maalesef var. Din iman milli şuurdan yoksun deist din dersi hocaları var maalesef. Şu an imamhatipten mezun olan bırak imameti müezzinlik dahi yapamayacak konumda. Allah sonumuzu hayır eyleye
Yorumunuz için teşekkürler. Ancak üstadım imam hatip liselerinin sığ, yetersiz eğitim verdiği ayrı konu, kendisi her türlü sapkınlık ve sapıklığı yapan birinin kalkıp top yekün bir grubu sapıklıkla itham etmesi ayrı konu. O sanatçı(!) ve o zihniyetin derdi başka ki bunu senin de en azından tahmin ettiğinden eminim. Yani mesele, ihl yetersiz, kifayetsiz eğitim vermesi değil, bu insanlara haksızca ve hadsizce hal ve hareketlerinin müslüman Türk anane, gelenek ve göreneklerine göre sapıkça olan birinin sapık yaftasıyla yaftalaması. Esen kalın
“Ey Resulüm, sen irşad ve nasihatine devam et! Sen Rabbinin ihsanı sayesinde kâfirlerin iddia ettikleri gibi kâhin de değilsin, deli de değilsin”(Tur, 52/29).
Hazreti Peygambere böyle diyenler elbette bugünkü Müslümanlara da böyle edepsizce iftiralarda bulunacaklardır. Dikkate bile almamak gerekir.
Kötü söz sahibine aittir. Gerçek bir sapık varsa bu kadar çok kişiyi birden itham eden kişidir.
Selam Muhterem hocam, Çok fazla meşguliyetim nedeniyle uzun zamandır sitete pek girme fırsatım olmuyor. Sizleri okuma bahtiyarlığından bu aralar mahrum kalıyorum. Umarım yine siz ve sizin gibi kıymetli şairlerin şiirlerini bol bol okuma fırsatım olur. Elbette Peygamberimizin ve ashabının maruz kaldığı iftiralar, hakaretler ile biz kıyaslanamayız. Biz ne zorluklar görüyoruz ki onları düşündüğümüzde. Aslında duyduğumda umursamadım. Ancak kaç gündür tv lerdeki tartışmalara bakıyorum sanki her türlü sapkınlığı yapan, sapıklara destek olan ihl liler ve bunlar o sanatçı (!) ya hakaret etmiş gibi yorumlar var. Yani bu suçu işleyen ihl liler, ceza alan onlar gibi hava estiriyorlar. Gerçekten zoruma gidiyor. Hem suçku olup hemde karşındakine suçu yıkmak. Ve düşündüm, bunları boş verdikçe daha da azıtıyorlar. Hakaret olmadan, hukuk kuralları çerçevesinde tepkilerimizi vermeliyiz diye düşünüyorum. Müslüman mahallesinde salyangoz satıcıları bu kadar pervasızca hareket edememeliler. Selam ve saygılarımla. Esen kalın.