Yüklendin tüm yükleri sırtına, kalkındırdın bu yurdu. Dört yanın hainlerle kuşatılmasına rağmen Reis. Korkma yanında buldukça her an Devlet gibi Boz Kurdu. Sımsıkı olunuz bütün kışkırtmalara rağmen Reis.
Birlikten güç doğar, milliler toplandıkça bir araya, Mesaj gayet net gidecektir Avrupa, Amerika’ya, Amerikancılar talipmiş Beştepedeki Saraya, Sıkı dur, fırsat verme Biden bunağına rağmen Reis.
Veremezken işçi, memuruna maaşını bu devlet, Güzel yurdum hiç kimseden görmez iken küçücük himmet. İnsanlar vardı devlet malını yapan, kendine zimmet. Yola devam et hırsız diyen hırsızlara rağmen Reis.
İtibarı sıfırlanmış bir ülkeyi devraldığında, Para pul yoktu devlet hazinesinin öz sandığında, Kalkınma nedir gösterdin dünyaya, inanıldığında, Durma, yola devam et bütün tuzaklara rağmen Reis.
Faizler inmiş garibanlar mutlu, gülmüşken yüzleri, Enflasyon tek haneye düşüp rahatlatmışken bizleri, Gezi zekalılar berbat ettiler hoş olan şeyleri, Yorulma, durma, halk seninle vandallara rağmen Reis.
Azmış insanlara Rabbim gönderdi ilahi uyarı. Küçücük bir virüsle verdi dünyaya büyük ayarı, Ne engel tanıdı ne de ülke, geçti bir bir duvarı. Sapasağlam tuttun ülkeyi, pandemiye rağmen Reis.
Dökülürken güçlü sanılan ülkeler bir bir sırayla, Bizdekiler de uğraşırken Beştepedeki sarayla, Sapır saçma işler yaparken malum kişiler alayla, Sen uykusuz koşturuyordun tüm bunlara rağmen Reis.
Nimetlere şükürsüz nesiller çoğalıyor her yerde, Ona buna laf çakar kendi derman olmazken bir derde. Başımızda olmanın kıymeti anlaşılır ilerde. Durma, had bildirmek isteyen hadsizlere rağmen Reis.
Düşünüyorum son yirmi yıl olmasaydın başımızda, Olur muydu hizmetler, yapılır mıydı barajımız da? Olmazdı Akıncı, Sungur ve İhamız da Sihamız da. Üret, çoğalt ülkemi yücelt hainlere rağmen Reis.
Teşkilatına hükmedemeyen hükümsüzler birleşmiş, İçlerine ülkenin ve bayrağın düşmanı yerleşmiş, Güya Uzun Adam’ı iktidardan indireceklermiş! Rabia ile devam et bölücülere rağmen Reis.
Allah doğrunun yardımcısıdır yolda yalnız bırakmaz, Bu necip millet ferasetlidir, yalan dolana kanmaz. Önce Kur’an okuyup, sonra şarap içene inanmaz. Şevkini kırma yol kazası olmasına rağmen Reis.
Tüm Dünya hayranlıkla izleyip seni takdir ederken, O başa geçecekmiş hala merdivene ters binerken, Helallik ister bizden iftarda oruç açarken, erken. Ülke kaderini bırakma, yorulmana rağmen Reis.
Tesettürlü bacılar yaşadıkları zulmü unutmuş, Her türlü zulmü yapan zalimler, şimdilerde, umutmuş! Zalimler mazlumları adeta efsunlayıp uyutmuş, Zalimlere fırsat verme tüm gafillere rağmen Reis.
Paşa denen densiz hadsizce küfür etti başbakana, Boncuk boncuk ter döktürmüşlerdi mücahit Erbakan’a, Hocacılar şimdi düşmanlar, hesap soran Erdoğan’a, Devam, katiline aşık sarışınlara rağmen Reis.
Şimdi adalet yürüyüşü yapanlar çok adildiler, Sınavda imam hatipliye yarı puan verirdiler, Böylece imam hatibi birer birer kilitlediler, Din eğitimini çoğalt tüm dinsizlere rağmen Reis.
Özgürlükçüler meclisten seçilmiş vekili kovdular. Müslümanları her zaman hedef tahtasına koydular. İrtica irtica deyip gizlice devleti soydular. Bırakma yönetimi bu düzenbazlara rağmen Reis.
Haberciler çıkardı köşe bucak Müslüman avına, Dövmek için hiç kimse bakmıyordu demirin tavına, Hangi baba yiğit karşı çıkabilir asker savına? Askeri kışlasına gönderdin darbeye rağmen Reis.
Ne dümenler çevirip koydular şaka gibi engeller, Anayasa öyleymiş, içtüzük böyle bunu kim dinler, Üçyüzaltmış yedi uydurup takla attırdı dingiller, Halktan yedi tokatı, uslanmadı buna rağmen Reis.
Siyasi olarak görmeyin bu şiirimi a dostlar, Her satırında ülkemizde yaşanmış birer gerçek var. Her görüşe ve düşünceye saygım vardır arkadaşlar. Ama başkandır ’muhtar bile olamaz’a rağmen Reis.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
REİS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
REİS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
REİS şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı KUTLUYORUM...