Yüreğimin gülzarında, nadide bir gülsün. Kırda, bayırda mis kokan, nazlı mor sümbülsün. Hazan olmuş şu ömrüme, katışmış ömürsün. Ağlamaya razıyım ben, senin yüzün gülsün.
Benzersin sen ey nazlı yar, hem güneş hem aya. Olmazsan eğer yanımda, kalırım ben yaya. El açıp yalvarıyorum, yaratanım Hayy’a, Sürünmeye razıyım ben, sense kalk ayağa!
Duygularımı coşturan, ceylan bakışlı yar, Yoksan benim hayatımda, bu dünya bana dar, Senin olmadığın her an, kalbimi yakan har, Kış olmaya razıyım ben, sen de olsun bahar.
İstemem ki sensizliği, huriler dolsa da. Koklamam senden başka gül, misk amber olsa da. Gönlümde gonca gülsün sen, tüm güller solsa da. Kurumaya razıyım yar, sen yeşer baharda.
Sensiz alınan her nefes, ciğerimi yakar. Seni göremeyen bu göz, ateşlere bakar. Sana hasret deli kalbim, senin için atar. Ben hüzünlü bir besteyim, sen oldun bestekar.
Kapında yatan aşığı bas sinene hancı. Bizi görenler sanıyor, bu iki yabancı. Gayrı olsun vuslatımız, bitsin bu kor acı. Sevda harına razıyım, aşk başımın tacı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NADİDE BİR GÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NADİDE BİR GÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrik ederim ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık çok güzel bir şiir bu güzel şiirinizi ve sizi canı gönülden kutlarım kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi geceler diler sonsuz saygılar sunarım...
Sayfama gelip yorumunuzla onurlandırdınız üstadım. Yorum ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum. Sizin gibi üstatların beğenmesi güç veriyor.
Teşekkür ediyorum hanımefendi. Sayfamı ziyaretinizle onurlandırdınız. Yorumlarınızla bana yazma cesareti veriyorsunuz. Çok naziksiniz. Çok Teşekkür ediyorum. Selam ve sevgilerimle.. Esenlikler diliyorum.